Stockholm invaderar Göteborg SH-pub intresse?

Milla skrev:
2595838
Vandrarhem är ju inte dyrt för de som inte har någon de kan sova hos i Göteborg.

Titta Milla?! När vart jag INBLANDAD igen ;) Kan det vara så att... du sover här? Eller e det bara Kesokungen som gäller nu? ;):arsele

neveronline skrev:
2620438 Ska kolla upp priser nu på onsdag. Party ombord är ett måste, så det får de andra ta hänsyn till :yoparty

Fick inget bra svar..men jag jobbar på det. Billigaste x2000 är strax under 300 spänn -enkel resa :gnissla ,med just-nu-biljett. 3 timmar tar det..nån som försökt ta det me hoj?:hojraket
Kommer med inlägg ifall jag lyckas få loss biljetter.

Ok..vi får se hur många som anmäler sig. Tack för att du kollade upp det iafl..:tummenupp Det är ju ett tag kvar så vi hinner säkert lösa det...

Hade jävligt kul hos wcx senast,så dit hakar man gärna på igen.Måste ju få se om min "snopp e gott"-t-shirt lever än.:D
Ska man inte se till att anmälan blir bindande så småningom,så det inte blir en massa avhopp i slutet?

1. Milla
2. Lady
3. Malle
4. Prillan73
5. Betsy
6. Ullis
7. Road-Ragge
8. Wirre
9. Bonnie
10. Kakan
11. Nihlen
12. bobo08...a.k.a Spike enligt Ullis
13.ktmjacke
14.
15.
16.
17. osv fyll på upp till 56 eller hur många nu man måste va för att fylla en buss

1. Milla
2. Lady
3. Malle
4. Prillan73
5. Betsy
6. Ullis
7. Road-Ragge
8. Wirre
9. Bonnie
10. Kakan
11. Nihlen
13.ktmjacke
14. MrNice80 :tuttar
15.
16.
17. osv fyll på upp till 56 eller hur många nu man måste va för att fylla en buss

ktmjacke skrev:
2626373 Hade jävligt kul hos wcx senast,så dit hakar man gärna på igen.Måste ju få se om min "snopp e gott"-t-shirt lever än.:D
Ska man inte se till att anmälan blir bindande så småningom,så det inte blir en massa avhopp i slutet?

1. Milla
2. Lady
3. Malle
4. Prillan73
5. Betsy
6. Ullis
7. Road-Ragge
8. Wirre
9. Bonnie
10. Kakan
11. Nihlen
13.ktmjacke
14.
15.
16.

:tummenupp så kul att du hänger med :)

Aha !! Då kanske det är dags att kolla uppp vilka som SKA med.............hmmmmmmm..........vore skitkul !! :yoparty

PS
Tittade ju på första inlägget....sen.....o såg ! :tummenupp

RickZ skrev:
2628636 Krockar med skidresa 8/2-20/8 :kryckor
okok..men det låter ju inte helt fel..ja skulle oxå vilja ta mig en resa men vi får se hur det blir med det...blir nog värmen då dock:tungan
Vi ses kanske på mässan i sthlm iafl..:yoparty

Black Pearl skrev:
2620187 Titta Milla?! När vart jag INBLANDAD igen ;) Kan det vara så att... du sover här? Eller e det bara Kesokungen som gäller nu? ;):arsele

Hehe, klart jag ska sova hos DIG!!! :krama

RickZ skrev:
2628636 Krockar med skidresa 8/2-20/8 :kryckor

Var en jäääääääkligt lång skidresa, om du nu ska vara borta i 6 månader kanske du kan åka 3 dar senare? ;)

Last edited:
hur går det för ej vi laddar för fullt här nere ;)

Tycker det börjar blir dax å damma av den här tråden nu..kom igen gott folk. Bara planera in i kalendern nu :yoparty :tungan

Då kan jag ju meddela att det skiter sej för mej. Har fått besked om att jag kommit in på en utbildning precis i den vevan & ska nu leva som en fattigråtta ett år.

Så vem vill ta över??
VEM VILL FLÖRTA MED GOTTIS I BAREN!!??!!??

Ullis skrev:
2682827 Då kan jag ju meddela att det skiter sej för mej. Har fått besked om att jag kommit in på en utbildning precis i den vevan & ska nu leva som en fattigråtta ett år.

Så vem vill ta över??
VEM VILL FLÖRTA MED GOTTIS I BAREN!!??!!??

Ingen ?

:hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien