Stockholm invaderar Göteborg SH-pub intresse?

Kanske e på sin plats att meddela att jag fått nytt jobb med ett schema som innebär jobb den helgen. Dessutom tillåter inte ekonimin en Gbgtur :(
Så ni andra får parta för mig med!

(Härmed överlåter jag även "reseledarjobbet" till den som känner sig manad..)

Va! Får man göra så?? :tummenupp

Jaha då får man väl stanna hemma då. :näsblod

Fest är bra!

Missar tyvärr mässfesten..

Passar ju bra att åka på den här i stället... För man kan väll bli oansvarligt full här med??

Ska försöka få med nån mer Smålännig.....

/a

En korkad fråga bara.E det nån som håller i det här från stockholmssidan eller e det upp till var o en att boka biljetter o dylikt?Varit lite tyst ett tag lixom.Själv e man gipsad o fin numera,men med lite "hilfe" att bli uppstagad i nåt säkert hörn så kan man nog partaja lite iaf :D

En korkad fråga bara.E det nån som håller i det här från stockholmssidan eller e det upp till var o en att boka biljetter o dylikt?Varit lite tyst ett tag lixom.Själv e man gipsad o fin numera,men med lite "hilfe" att bli uppstagad i nåt säkert hörn så kan man nog partaja lite iaf :D

Ja du,va en bra fråga. Känns som intresset e sjukt svagt. e ju inte så många att det skulle vara värt att hyra en buss. Har du ngt förslag?vore kul om alla kunde åka ner tillsammans.min plan är att åka ner på fredag på dagen. vi får prata ihop oss lite om hur vi ska göra. kanske ska göra en ny lista för den gamla verkar lite inaktuell:näsblod

1. Lady
2.
3.
4.
5.

ojoj..detta va ingen kul syn..blir verkligen bara jag som åker:näsblod tur att man har vänner där nere oxå:rolleyes:

Efter som Fjollorna från stora staden bangar och kastar in halsduken så uppgraderar vi pubkvällen till en ren JÄVLA fest bjud in alla ni känner

Öppnar kl 19 00 stänger när vi vill

vi kör två barer öppna en för dom som kör rejsing och vill snacka lite ostört samt den stora för dom som vill supa,hångla och dansa

Ja du,va en bra fråga. Känns som intresset e sjukt svagt. e ju inte så många att det skulle vara värt att hyra en buss. Har du ngt förslag?vore kul om alla kunde åka ner tillsammans.min plan är att åka ner på fredag på dagen. vi får prata ihop oss lite om hur vi ska göra. kanske ska göra en ny lista för den gamla verkar lite inaktuell:näsblod

1. Lady
2.
3.
4.
5.
Jag e gipsad o nybliven singel,så jag e ett lätt byte iaf.Kan dock inte köra bil då´ det e kopplingsbenet.Annars e man gärna på.

Jag e gipsad o nybliven singel,så jag e ett lätt byte iaf.Kan dock inte köra bil då´ det e kopplingsbenet.Annars e man gärna på.

uff då,det lät inte som en höjdare:gnissla
Jag funderar på att kolla upp flyg och flyga ner eller ta tåg,kommer inte va så sugen att sitta och mta dom milen i en bil bakis å dann:rolleyes: Hoppas några fler är på...tror det kan bli en cool fest:yoparty

Kan rappotera att skåningarna iaf kastar inte in handuken :tungan

gött säger jag bara :tummenupp :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien