Still kicking

Ingen skojig läsning alls. Dock skönt att det inte blev "värre"
Verkar som om det kunde slutat riktigt illa

Krya på dig så hoppas jag vi ses snart

//Daniel

Inget roligt att läsa. Håller tummarna för dig och hoppas du är snabbt tillbaka.

Krya på dig.

//J

Coffes syster här... känns skönt att se att ni alla bryr er så mkt om honom. hatar att han håller på me stunten... (alltid orolig) men känns skönt att se att ni e så snälla och stötar honom... //alexandra green

Detta är Therese,Coffes flickvän. Tycker precis som Alexandra (hans syster) att de e jätte kul att ni bryr er men en sak blir jag irriterad på!!
Läste att någon skrev nåt liknande "krya på dig snabbt,säsongen har precis börjat"...
De e de sista coffe behöver koncentrara sig på nu...
Hoppas att ni alla håller me mig nu...De VIKTIGASTE han ska koncentrera sig på nu e att bli återställd igen o inget j-vla stuntande. Missuppfatta mig inte nu...jag vet att han lever för sin mc o jag stöttar honom till 200% men nu måste han ta de j-vligt lugnt.

Idag mådde han bättre o om han har riktig tur så kommer han att få komma hem imorgon.
Jag vill även be er som vill in o hälsa på att de e precis som Maffan säger att Coffe måste vila o han orkar inte me att de springer folk där hela tiden.
Ni som har hans nummer kan försöka ringa i slutet av veckan om ni vill eller skicka sms för jag kollar hans mobil lite då o då o berättar för honom.

Ha de bra o tack än en gång för att så många bryr sig!
MVH. Therese

Zxr_Green skrev:
Läste att någon skrev nåt liknande "krya på dig snabbt,säsongen har precis börjat"...
De e de sista coffe behöver koncentrara sig på nu...
Hoppas att ni alla håller me mig nu...De VIKTIGASTE han ska koncentrera sig på nu e att bli återställd igen o inget j-vla stuntande. Missuppfatta mig inte nu...jag vet att han lever för sin mc o jag stöttar honom till 200% men nu måste han ta de j-vligt lugnt.
MVH. Therese
Till Therese
Detta kommer endast jag kommentera så får alla andra bita sig i läppen.

Detta skriver jag med största respekt för hans skada.
Om jag känner Coffe rätt så är detta inget som han skulle haka upp sig på. Eftersom vi som känner Coffe irl vet vad han går för och hur han är som person så ska DU (Therese) inte haka upp dig på vad folk skriver utan låt Coffe själv bestämma detta.

Efter nästan 10 år av galenkörning (16år totalt) så har många vänner och GODA/NÄRA vänner skadats och även förolyckats och det första alla säger vid en skada, allvarlig eller ej, är "krya på dig, bli hel snart så vi kan gazza igen" eller något liknande. Detta är inget hån mot skadans art utan endast vårat sätt att visa våran sympati för Coffe. Precis som du skriver så lever han ju för hojjen så han försår vad vi menar.

Bara en liten förklaring av vad som försigår i en MC-toks huvud.
Hoppas du har det bra oxå Therese.

/Mr K

tack för allas kommentarer.. väntar nu på nästa rönken...
dom har inmte riktigt bestämt sej ännu ifall det blir operation eller inte!!...
TACK FÖR ALLA SOM BRYR SEJ!!

edit: en komentar jag hörde igår... "det stuntet gick lite över STYR:et"...

hahahahaa

Zxr_Green skrev:
2093887 tack för allas kommentarer.. väntar nu på nästa rönken...
dom har inmte riktigt bestämt sej ännu ifall det blir operation eller inte!!...
TACK FÖR ALLA SOM BRYR SEJ!!

edit: en komentar jag hörde igår... "det stuntet gick lite över STYR:et"...

hahahahaa

Du har de väl på film :7peta

Det känns skönt att höra att det troligen blir ett lyckligt slut på denna incident. Däremot vill jag än en gång betona att det händer inte direkt vem som helst...det där med olyckor. Att köra hoj i sig är ett riskmoment.Men att köra som JAG själv,Mr.K, Coffe,Ogge med flera.......ja då blir oddsen genast sämre för en olyckfri sommar. Med detta vill jag ha sagt att vi vet om riskerna,men tar dem ändå. Så det är nog dax att lugna ner oss något.

Krya på dig Coffe/VV :tummenupp

Von Vettet skrev:
2093969 Det känns skönt att höra att det troligen blir ett lyckligt slut på denna incident. Däremot vill jag än en gång betona att det händer inte direkt vem som helst...det där med olyckor. Att köra hoj i sig är ett riskmoment.Men att köra som JAG själv,Mr.K, Coffe,Ogge med flera.......ja då blir oddsen genast sämre för en olyckfri sommar. Med detta vill jag ha sagt att vi vet om riskerna,men tar dem ändå. Så det är nog dax att lugna ner oss något.

Krya på dig Coffe/VV :tummenupp

VAAA?!?! vaddå ökar riskerna ??
det e väll alla andra som minimerar riskerna...
hojarna e ju bygga till det vi göra... annars hade det ju inte gått :lol

nä men ärligt.. hoppas alla tar det lite lugnare iår...

Zxr_Green skrev:
nä men ärligt.. hoppas alla tar det lite lugnare iår...
Jag ska däremot börja ta mera risker för mitt liv e så tradet. Ska börja köra utan hjälm och ryggskydd för det är bara för mesar.
Ska även prova på att sitta baklänges på hojjen och wheela i +250km/h bara för att ingen gjort det innan. Har även funderat på att alltid använda försäkringsbolaget vid vurpor och skenförsäkra kraftigt. Jag gillar när andra betalar för mig. OUTLAW!!!

....allt ovanstående e sant fast tvärtom.....

Oavsett om man stuntar eller kör Road Racing så utsätter man sig för risker, moralpredikningar undanbedes, säkerheten är dock något som man ska tänka på i bägge fallen, kör aldrig ensam, se till att ha någon med som kan hjälpa till om det går snett.

Krya på dig Coffe :pannkyss

Hade missat detta till nu, men skönt att höra att det trots allt verkar gått "hyffsat" bra iaf.... Krya på dig Coffe :tummenupp // Peter

Mr K skrev:
2093985 Jag ska däremot börja ta mera risker för mitt liv e så tradet. Ska börja köra utan hjälm och ryggskydd för det är bara för mesar.
Ska även prova på att sitta baklänges på hojjen och wheela i +250km/h bara för att ingen gjort det innan. Har även funderat på att alltid använda försäkringsbolaget vid vurpor och skenförsäkra kraftigt. Jag gillar när andra betalar för mig. OUTLAW!!!

....allt ovanstående e sant fast tvärtom.....

Ja, något måste du hitta på,, du kör ju en RF för jösse namn :fatta!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph