Torbjörn Gartsjö
Radical Riders
Krya på dig snabbt, säsongen har ju just börjat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till ThereseZxr_Green skrev:Läste att någon skrev nåt liknande "krya på dig snabbt,säsongen har precis börjat"...
De e de sista coffe behöver koncentrara sig på nu...
Hoppas att ni alla håller me mig nu...De VIKTIGASTE han ska koncentrera sig på nu e att bli återställd igen o inget j-vla stuntande. Missuppfatta mig inte nu...jag vet att han lever för sin mc o jag stöttar honom till 200% men nu måste han ta de j-vligt lugnt.
MVH. Therese
Zxr_Green skrev:2093887tack för allas kommentarer.. väntar nu på nästa rönken...
dom har inmte riktigt bestämt sej ännu ifall det blir operation eller inte!!...
TACK FÖR ALLA SOM BRYR SEJ!!
edit: en komentar jag hörde igår... "det stuntet gick lite över STYR:et"...
hahahahaa
Von Vettet skrev:2093969Det känns skönt att höra att det troligen blir ett lyckligt slut på denna incident. Däremot vill jag än en gång betona att det händer inte direkt vem som helst...det där med olyckor. Att köra hoj i sig är ett riskmoment.Men att köra som JAG själv,Mr.K, Coffe,Ogge med flera.......ja då blir oddsen genast sämre för en olyckfri sommar. Med detta vill jag ha sagt att vi vet om riskerna,men tar dem ändå. Så det är nog dax att lugna ner oss något.
Krya på dig Coffe/VV![]()
Jag ska däremot börja ta mera risker för mitt liv e så tradet. Ska börja köra utan hjälm och ryggskydd för det är bara för mesar.Zxr_Green skrev:nä men ärligt.. hoppas alla tar det lite lugnare iår...
Mr K skrev:2093985Jag ska däremot börja ta mera risker för mitt liv e så tradet. Ska börja köra utan hjälm och ryggskydd för det är bara för mesar.
Ska även prova på att sitta baklänges på hojjen och wheela i +250km/h bara för att ingen gjort det innan. Har även funderat på att alltid använda försäkringsbolaget vid vurpor och skenförsäkra kraftigt. Jag gillar när andra betalar för mig. OUTLAW!!!
....allt ovanstående e sant fast tvärtom.....
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|