Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tassen skrev:Lite fundersam över ditt val" genom tiderna".....du menar i din tid eller ??
Peter Linden, Peter Sköld, Bosse Granath....var nog igång innan du var född kanske...
bjäbb bjäbb bjäbb, jag är 34år och har koll på dessa gubbar åxåtassen skrev:Lite fundersam över ditt val" genom tiderna".....du menar i din tid eller ??
Peter Linden, Peter Sköld, Bosse Granath....var nog igång innan du var född kanske...
har själv kört RR sedan 1990 och gick på mitt första race 1984.Bosse Granath blev som bäst 5:a i 500cc på en Husqvarna, hopskruvadChris Ash skrev:Varken Peter Lindén eller Peter Sköld är ju i närheten av att ha presterat samma resultat i VM. Bo Granath möjligen, även om jag inte har stenkoll på hans resultat.
Bästa svenska föraren nånsin måste ju vara Kent Andersson, utan konkurrens.
Kent Andersson borde väl ändå va bäst? Han vann ju VM, iof i 125, men ändå..R2 skrev:har sagt det förut och säger det igen, tveklöst bästa svenska roadracingföraren genom tiderna.
Släppa och släppa, det har gått bra i ett rejs. Kul för Johan, hursomhelst.oFFkeFF skrev:Ruskigt snyggt kört av Stiggy idag. Chaz och Stiggy klart bäst med tanke på utgångsmaterialet.
Synd att det skulle släppa så här sent på säsongen bara.
Stiggys niondeplats är nästan att räkna som en pallplats,3'e privathoj i VM är inte illa pinkat.
valmers skrev:Släppa och släppa, det har gått bra i ett rejs. Kul för Johan, hursomhelst.
valmers skrev:Släppa och släppa, det har gått bra i ett rejs. Kul för Johan, hursomhelst.
Från www.crash.netTeam-mate to Chaz Davies, Johan Stigefelt had the second race of the day here on Sunday when he was told by one of the paddock travel agents that his flight was Sunday night and not Monday night from Melbourne. Helmets and leathers have never been packed so fast...
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!