sandstream
Guest
Som brukar ha bra koll....Goodstuff skrev:Det var ju en gissning från Axxexxs...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som brukar ha bra koll....Goodstuff skrev:Det var ju en gissning från Axxexxs...
sandstream skrev:Då kan man snacka om falsk marknadsföring från Karlskoga Motorstadion (se Valmers inlägg ovan).![]()
hehe..Axxexs skrev:Ingenstans står det ju tydligt att dom ska köra, bara att dom kommer dit. När sen R2 skriver mer eller mindre på frågan om dom ska köra så blev man ju misstänksam eller bara lurad.![]()
Visst men det var Haarala som vann på alastaro, Kallio var bara 8.Zvugge skrev:http://www.srra.fi/tulokset/2005/1_sm_tulokset/ss_600_race.htm
Vesa Kallio leder ss600 serien i Finland nu.
mattsson skrev:Jag står och pratar med Johan nu, och han säger att han ska köra...
Fan, nu måste jag försöka krångla mig ut brorsans flyttmattsson skrev:Jag står och pratar med Johan nu, och han säger att han ska köra...
Du kan inte missa att träffa Mike, fattar du väl. Bara att han bärgar hojar i egen hög person är värt entrépengen.sandstream skrev:Fan, nu måste jag försöka krångla mig ut brorsans flytt![]()
Du köper dem i entrén. Inga problem med utsålt men du kommer få en mycket trevlig helg/söndag. Det lovar jag.Tåbbä skrev:[Nybörjarfråga] Vart köper man biljetter? I entrén? Biljettdirekt.se? [/Nybörjarfråga]
stiggy.com skrev:Stiggy Motorsport kör Scandinavian Open i Karlskoga 29-31 Juli.
Written by Johan Stigefelt
Monday, 25 July 2005
Stiggy Motorsport kör Scandinavian Open i Karlskoga 29-31 Juli.
Stiggy Motorsport teamet åker till Karlskoga för att deltaga i Scandinavian Open nu till helgen. Teamet är i behov av att testa och köra in nya motordelar därför tar teamet då tillfället att köra under dom tränings och tävlingspass som erjuds på Karlskoga motorstadium. Stiggy Motorsport teamet är precis hemkomna från Tjeckien där man tog för året Teamets bästa resultat med en 4:e och en 11:e plats. Innan det drar vidare i väg för den åttonde deltävligen av Supersport 600 VM i England om ca en vecka, ställer Johan Stigefelt och Robbin Harms upp i Söndagens Scandinavian Open race. Johan som inte kört på ”hemma plan” på 7 år känner nostalgi inför att bege sig ut på svensk asfalt igen..,
Johan:
- Det kommer att bli jätte roligt att köra i Sverige och på Karlskoga till helgen. Jag var där senast 1996 och körde Scandinavian Open på en Honda 250cc. Det har ju hänt lite sedan dess kan man säga...Man börjar bli gammal i gemet!
Vi kommer framförallt att koncentrera oss på att köra in motorer och testa lite nya saker som vi utvecklat den senaste tiden. Kanske kommer vi få köra regn träning också, vilket hade varit bra eftersom varken jag eller Robbin kört hojen på blött särskilt mycket.
Att vi kör racet är en kul grej som vi också hoppas kan vara kul för svenska folket och alla de som följer oss. Vi kommer att finnas på plats från och med Torsdag med trailer, hojar, och större delen av teamet.
Vi kommer även att ha med Posters samt lite andra reklamprylar att dela ut.
Hoppas vi syns där!
/Johan
Team Stiggy Motorsport
valmers skrev:Harms har dessutom infört ett nytt förfarande för hur man går in i depån; absolut full gasrulle i depåkurvan (som vanligt), håll stumt tills du är i höjd med depåinfarten, i sista ögonblicket vräker du dig ut på depåavfarten och fetebromsar, knäskrap in i depån under läktarbron. Jag kör VM, håll käften.![]()
![]()
SÅg det en gång. Det var ingen högerhand i luften där inte...valmers skrev:Harms har dessutom infört ett nytt förfarande för hur man går in i depån; absolut full gasrulle i depåkurvan (som vanligt), håll stumt tills du är i höjd med depåinfarten, i sista ögonblicket vräker du dig ut på depåavfarten och fetebromsar, knäskrap in i depån under läktarbron. Jag kör VM, håll käften.![]()
![]()
Han kanske insåg att ingen kunde ligga bakom i samma tempo.Goodstuff skrev:SÅg det en gång. Det var ingen högerhand i luften där inte...

|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!