Sthlm/Solna onsd-fre, aktiviteter?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Åker till Solna imorrn för lite utbildning ett par dagar, så finns det nåt att fördriva kvällarna med eller blir de o plocka upp laptopen direkt o lägga sig o surfa SH? :va

Solna kan du glömma, om du inte vill titta på fåglarna nere på Råstasjön, eller ombyggnaden av Haga slott. Jag kan inte rekommendera dessa aktiviteter dock. Men det är ju nära till Stockholm. Där finns ju allt. T ex kan du bada i poolen på Clarion Sign Hotells tak.

Solna kan du glömma, om du inte vill titta på fåglarna nere på Råstasjön, eller ombyggnaden av Haga slott. Jag kan inte rekommendera dessa aktiviteter dock. Men det är ju nära till Stockholm. Där finns ju allt. T ex kan du bada i poolen på Clarion Sign Hotells tak.

Fågelskådning kan ju vara skoj :D

Solna Centrum är inte så mycket att hänga i julgranen direkt så skulle jag vara du så skulle jag nog åka in till stan.. Iofs så kan du ju gå upp till Blåkulla och se om du inte kan bli nerslagen.. Det är ju alltid en sport... Du kan ju ta tid också mellan gånger och se hur du kan förbättra den något... :hihi

Solna Centrum är inte så mycket att hänga i julgranen direkt så skulle jag vara du så skulle jag nog åka in till stan.. Iofs så kan du ju gå upp till Blåkulla och se om du inte kan bli nerslagen.. Det är ju alltid en sport... Du kan ju ta tid också mellan gånger och se hur du kan förbättra den något... :hihi

hah, säg inte de, solna centrum kan la en bonne som mig spendera minst en dag i :D

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna