Jas-95
Grön??
Någon mer än jag här på SH som skall springa Sthlm Marathon??
JB
JB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sp3 skrev:Nej , men New York troligtvis.
Jas-95 skrev:Någon mer än jag här på SH som skall springa Sthlm Marathon??
JB
lee skrev:Inte i år, slår du 3.49 denna gång, så ställer jag upp nästa år. Tog två månader att återhämta sig helt efter förra årets mara.
stoffer skrev:Min 53 åriga morsa ska. Nyligen gjorde hon en tid på 3.06 tror jag.![]()
stoffer skrev:Min 53 åriga morsa ska. Nyligen gjorde hon en tid på 3.06 tror jag.![]()
Jas-95 skrev:Nä siktar på 4.... tim. Blir det under är jag glad. 2 månaders återhämtning jisses!! Dagen efter förra årets mara åkte jag 10 mil på hojen och knallde runt hela dagen på Bike weekend. Var faktiskt riktigt fräch.
JB
Jodå, visst var det officiellt. Kommer inte ihåg när, men för några år sen kom hon 4:a bland svenska tjejer, alla åldersgrupper. Då var hon iaf runt 45. Hon började springa när hon var 38.Chris Ash skrev:Det är bra som fan, typ 15:e tid i Sverige, men hon verkar inte ha gjort det i ett officiellt lopp eftersom det inte finns någon född 51-52 registrerad på listorna.
Tiden blev 4,32 faan sista milen fick man tugga taggtråd!! Bara att ladda om till nästa år. Kanske kan man få lite spons och springa med SH-keps och SH-tröja |
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|