Jas-95
Grön??
Någon annan än jag här på SH som skall springa Sthlmsmaran nu på lördag??
JB
JB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jas-95 skrev:Någon annan än jag här på SH som skall springa Sthlmsmaran nu på lördag??
JB

Thundercat skrev:Vad siktar du på för någon tid?![]()
lee skrev:Bara jag och JAS:en som skall springa hittills, ganska dåligt med uthålliga löpare på sporthoj.com. Kanske inte så konstigt om man jämför nöjet mellan de olika aktiviteterna springa/åka hoj...

Thundercat skrev:Jag sprang Göteborgsvarvet... 21km...
Springa det ett varv till =![]()
Jas-95 skrev:2,2 mil (Sthlmsloppet 1,36 som bäst) kan man ösa på! Maran får man "lunka" på ett annat sätt iaf jag! Har inte sprungit maran tidigare så vi får se! Håll tummaran att jag och Lee klarar det!
JB

Jas-95 skrev:2,2 mil (Sthlmsloppet 1,36 som bäst) kan man ösa på! Maran får man "lunka" på ett annat sätt iaf jag! Har inte sprungit maran tidigare så vi får se! Håll tummaran att jag och Lee klarar det!
JB
Jas-95 skrev:Jaha stum i benen är rätta ordet. Kom knappt ner för trappan nu på morgonen. Tur att vi har toa på övervåningen också hehe!
Min tid var väl inte direkt lysande 4,44 men målet var att ta sig runt. Det var första gången jag sprang "maran". Jag sprang iaf hela tiden!
Efter ca 1,6 mil började jag få kramp i vänstra vaden. Faan nu är det kört tänkte jag. Klämde då en kolhydratsgel samt tre muggar sportdryck. Tur som fan, krampen släpte och kom aldrig tillbaka.
Skall jag göra det igen?? Hmm vi får se!!
Nu skall jag snart sätta mig på Ninjan och bränna till Västerås!
JB
lee skrev:Bränna till Västerås? Du måste känna dig fräsch. Jag kommer garanterat inte ens på hojen. Om jag ändå kunde det, skulle jag välta vid första rödljuset. Ingen kraft alls i benen.

|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |