STHLM - LUND ; Bästa vägen? E4 eller E22?

Nå!?

• Antal röstningar
    0

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Ska hämta en hoj i lund, disskuterar med polarn om man ska ta E4´an eller E22´an...

Vilken har bäst vägstandard, kortast sträcka osv...

Skriv gärna inlägg om saken...

/Zana

Vi åker på lördag. Nån som vill frakta nåt för en peng? Vi åker med skåp...

prova att titta på en sverige karta.............

hittar du inte ens den, prova eniro.se :3freak

Eller hur, E4´an är det självklara valet.... Det är den väg jag håller på, dom andra vill åka längs östkusten...

Vad säger ni om det.... Har jag rätt?

Större väg, snabbare, bättre kvalité osv... Eller hur....

!

Alltså, hur skulle e22 på något sätt vara bättre än e4'a till lund? Längre och sämre väg.. Annan femma om man ska neråt blekinge till..

Zana skrev:
Varför?!?! Ni måste ge mig argument!!! =)

... för att öststatspoliserna kommer stoppa er o ni måste ha med er mutor.......

Den vägen är flera hundra miljoner mil längre.

oFFkeFF skrev:
Alltså, hur skulle e22 på något sätt vara bättre än e4'a till lund? Längre och sämre väg.. Annan femma om man ska neråt blekinge till..

Dom tycker att e22´an är mindre krånglig... typ... att e4an går så ojämnt...?

Mavve skrev:
... för att öststatspoliserna kommer stoppa er o ni måste ha med er mutor.......

Den vägen är flera hundra miljoner mil längre.

Bra, då har jag nåt att säga dom... kommer ju bli jättedyrt och jobbigt att behöva växla till en massa rubel, eller kör dom med euro nu.. skitsamma... ;)

Zana skrev:
Dom tycker att e22´an är mindre krånglig... typ... att e4an går så ojämnt...?

Öhh? E4 har du mestadels motorväg, hela vägen en bit förbi jönköping, sen är det lite motortrafikled genom småland en kortare bit. Färdväg ~60 mil. Motorväg c:a 50 mil av dem

Ska du åka e22, så är det bara motorväg till norrköping, sen motortrafikled, dessutom genom små samhällen, kostigar, etc, och du får åka c:a 70 mil istället..

Zana skrev:
Varför?!?! Ni måste ge mig argument!!! =)
För att E22 är längre, sämre och tar mycket längre tid att köra. Fattar inte ens att man kommer på idén...

oFFkeFF skrev:
Öhh? E4 har du mestadels motorväg, hela vägen en bit förbi jönköping, sen är det lite motortrafikled genom småland en kortare bit. Färdväg ~60 mil. Motorväg c:a 50 mil av dem

Ska du åka e22, så är det bara motorväg till norrköping, sen motortrafikled, dessutom genom små samhällen, kostigar, etc, och du får åka c:a 70 mil istället..

Där satt den.. Tack!!! :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard