Elektron
I can wreck anything
Nån i Sthlm som har bil som tänkte åka upp till Lelles i Uppsala nån dag nu innan jul? I så fall vill jag gärna följa med. Har svårt att ta mig dit eftersom jag inte har bil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä...Iceman1975 skrev:Så ni hittade inte heller nått på Mcvaruhuset..![]()
/Lännström
Du, får jag påminna herrn om att en synnerligen ful man har haft sönder din bil och tåget går faktiskt inte till Lelles.Cale skrev:du kan få åka med mig om du vill.. jag ska till uppsala imorrn, fast jag åker tidigt..
![]()
Jag vill dit oxå. När hade du tänkt dig? Pröjsar du soppanAce Niki skrev:Nån i Sthlm som har bil som tänkte åka upp till Lelles i Uppsala nån dag nu innan jul? I så fall vill jag gärna följa med. Har svårt att ta mig dit eftersom jag inte har bil.

Om du lovar att inte spamma min gästbokAce Niki skrev:Seså, spamma inte sönder min tråd!
Mcbudet skrev:Ring om du vill låna en bil för att ta dig dit och hem!
Tack! Då skulle jag vilja åka lördag morgon. Ringer dig typ... nu.Ok, fälåt... har en känsla av att jag överreagerade där :zshysandstream skrev:Om du lovar att inte spamma min gästbok![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem