Elektron
I can wreck anything
Nån i Sthlm som har bil som tänkte åka upp till Lelles i Uppsala nån dag nu innan jul? I så fall vill jag gärna följa med. Har svårt att ta mig dit eftersom jag inte har bil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä...Iceman1975 skrev:Så ni hittade inte heller nått på Mcvaruhuset..![]()
/Lännström
Du, får jag påminna herrn om att en synnerligen ful man har haft sönder din bil och tåget går faktiskt inte till Lelles.Cale skrev:du kan få åka med mig om du vill.. jag ska till uppsala imorrn, fast jag åker tidigt..
![]()
Jag vill dit oxå. När hade du tänkt dig? Pröjsar du soppanAce Niki skrev:Nån i Sthlm som har bil som tänkte åka upp till Lelles i Uppsala nån dag nu innan jul? I så fall vill jag gärna följa med. Har svårt att ta mig dit eftersom jag inte har bil.

Om du lovar att inte spamma min gästbokAce Niki skrev:Seså, spamma inte sönder min tråd!
Mcbudet skrev:Ring om du vill låna en bil för att ta dig dit och hem!
Tack! Då skulle jag vilja åka lördag morgon. Ringer dig typ... nu.Ok, fälåt... har en känsla av att jag överreagerade där :zshysandstream skrev:Om du lovar att inte spamma min gästbok![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |