Stenungsundstråden

ta mig fan..

TROR att jag så DIG GEORGE :ajjabajja på vägen i dag utanför Liseberg.. på din gröna kawa..:va . var bra lik iaf med tanke på kläder osv,,, VAR DET DU????.. sen såg jag tre andra sporthojar ute till,,, fan vad tidiga vissa är!! :yoparty

TROR att jag så DIG GEORGE :ajjabajja på vägen i dag utanför Liseberg.. på din gröna kawa..:va . var bra lik iaf med tanke på kläder osv,,, VAR DET DU????.. sen såg jag tre andra sporthojar ute till,,, fan vad tidiga vissa är!! :yoparty

Om klockan va ca 14.30 och killen hade en lika grön ryggsäck så var det jag:tummenupp
Märkte du att jag knappt nådde fram till styret, fettbuken måste bort om det skall bli några förbättrade tider på banorna i år:gnissla

Om klockan va ca 14.30 och killen hade en lika grön ryggsäck så var det jag:tummenupp
Märkte du att jag knappt nådde fram till styret, fettbuken måste bort om det skall bli några förbättrade tider på banorna i år:gnissla

Eller oxå får det bli ett trippel bubble för lite bättre vindavvisning...:hihi
Eller som tysken skulle sagt "touring scheibe"....:D

ojoj oj oj

japp det var då.. var på väg från ett möte, GOTT att man känner igen sina polare :yoparty eller vad säger du!! kanske dax för en bamboo träff innan säsongen drar i gång igen för oss andra ;)... du har ju tjuvstartat!! sen har jag sett ett par riktigt coola styren:hojharley på andra hojar som kanske passar.. tror vi kallar dom gynnhojjar va? Kanske kan vara nått,,,, slipper du tänka på magen,,, hihihihi :D

Bifogat

• grabbhalva.jpg
    grabbhalva.jpg
    97.5 KB · Visningar: 48
  • cylle.jpg
    cylle.jpg
    94.1 KB · Visningar: 44
japp det var då.. var på väg från ett möte, GOTT att man känner igen sina polare :yoparty eller vad säger du!! kanske dax för en bamboo träff innan säsongen drar i gång igen för oss andra ;)... du har ju tjuvstartat!! sen har jag sett ett par riktigt coola styren:hojharley på andra hojar som kanske passar.. tror vi kallar dom gynnhojjar va? Kanske kan vara nått,,,, slipper du tänka på magen,,, hihihihi :D

Ett sånt styre på en zx10r....ja, han lär vara först...:hihi

Diversion

Var ju en trevlig hoj de där.. kanske ska köra vidare med Yaman i stället för Gix...

så har du en chans att hänga på i år jonny... :D

fick tre härliga (kalla) mil i solen i helgen!! mums,,

Fan...gott att ni e på gubbar, då är vi 5 totalt nu då, får se om vi kan få me oss Villy å de andra oxå... :)

Hur bokar man då? förmodar att man måste var medlem eller?:confused:
För vi bokar väl kinekulle med :tummenupp

Nej.:tummenupp[/QUOTE]

Hur bokar man då? förmodar att man måste var medlem eller?:confused:
För vi bokar väl kinekulle med :tummenupp

Nej.:tummenupp
[/QUOTE]

Exaktementet.

Gå in på www.kortedalamotorklubb.com och kolla. Där finns info.
400 kostar medlemskapet och bankörningen för 2 dagar kostar BARA 500.:tummenupp

Det är troligt att jag hänger på till Kinnekulle, inte helt spikat än.

Last edited:

Detta styret kommer sitta på när jag jagar tider på Torpet:tungan

Bifogat

• pic_12027549215161.jpg
    pic_12027549215161.jpg
    180.9 KB · Visningar: 53
Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”