Stenungsundstråden

ta mig fan..

TROR att jag så DIG GEORGE :ajjabajja på vägen i dag utanför Liseberg.. på din gröna kawa..:va . var bra lik iaf med tanke på kläder osv,,, VAR DET DU????.. sen såg jag tre andra sporthojar ute till,,, fan vad tidiga vissa är!! :yoparty

TROR att jag så DIG GEORGE :ajjabajja på vägen i dag utanför Liseberg.. på din gröna kawa..:va . var bra lik iaf med tanke på kläder osv,,, VAR DET DU????.. sen såg jag tre andra sporthojar ute till,,, fan vad tidiga vissa är!! :yoparty

Om klockan va ca 14.30 och killen hade en lika grön ryggsäck så var det jag:tummenupp
Märkte du att jag knappt nådde fram till styret, fettbuken måste bort om det skall bli några förbättrade tider på banorna i år:gnissla

Om klockan va ca 14.30 och killen hade en lika grön ryggsäck så var det jag:tummenupp
Märkte du att jag knappt nådde fram till styret, fettbuken måste bort om det skall bli några förbättrade tider på banorna i år:gnissla

Eller oxå får det bli ett trippel bubble för lite bättre vindavvisning...:hihi
Eller som tysken skulle sagt "touring scheibe"....:D

ojoj oj oj

japp det var då.. var på väg från ett möte, GOTT att man känner igen sina polare :yoparty eller vad säger du!! kanske dax för en bamboo träff innan säsongen drar i gång igen för oss andra ;)... du har ju tjuvstartat!! sen har jag sett ett par riktigt coola styren:hojharley på andra hojar som kanske passar.. tror vi kallar dom gynnhojjar va? Kanske kan vara nått,,,, slipper du tänka på magen,,, hihihihi :D

Bifogat

• grabbhalva.jpg
    grabbhalva.jpg
    97.5 KB · Visningar: 48
  • cylle.jpg
    cylle.jpg
    94.1 KB · Visningar: 44
japp det var då.. var på väg från ett möte, GOTT att man känner igen sina polare :yoparty eller vad säger du!! kanske dax för en bamboo träff innan säsongen drar i gång igen för oss andra ;)... du har ju tjuvstartat!! sen har jag sett ett par riktigt coola styren:hojharley på andra hojar som kanske passar.. tror vi kallar dom gynnhojjar va? Kanske kan vara nått,,,, slipper du tänka på magen,,, hihihihi :D

Ett sånt styre på en zx10r....ja, han lär vara först...:hihi

Diversion

Var ju en trevlig hoj de där.. kanske ska köra vidare med Yaman i stället för Gix...

så har du en chans att hänga på i år jonny... :D

fick tre härliga (kalla) mil i solen i helgen!! mums,,

Fan...gott att ni e på gubbar, då är vi 5 totalt nu då, får se om vi kan få me oss Villy å de andra oxå... :)

Hur bokar man då? förmodar att man måste var medlem eller?:confused:
För vi bokar väl kinekulle med :tummenupp

Nej.:tummenupp[/QUOTE]

Hur bokar man då? förmodar att man måste var medlem eller?:confused:
För vi bokar väl kinekulle med :tummenupp

Nej.:tummenupp
[/QUOTE]

Exaktementet.

Gå in på www.kortedalamotorklubb.com och kolla. Där finns info.
400 kostar medlemskapet och bankörningen för 2 dagar kostar BARA 500.:tummenupp

Det är troligt att jag hänger på till Kinnekulle, inte helt spikat än.

Last edited:

Detta styret kommer sitta på när jag jagar tider på Torpet:tungan

Bifogat

• pic_12027549215161.jpg
    pic_12027549215161.jpg
    180.9 KB · Visningar: 53
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...