Stenungsundstråden

blev allt en hel tank i dag ändå gubbar, =) riktigt rolig körning i dag allso. mr´Winrik visade sina stora talanger på bak hjulet å lille vicky sköte sig bra. Riktigt Coolt =))) Men det var allt polis nåja=) Tihi tre kontroler två Mc poliser =( En två bilar. Men men Man har ju rätt hoj för polis jage det har jag visat kunskaper på innan , ///
Syns på lörda alla gubbs, då ska ni få se på en som kan festa allso, =)))

men klippet var ju rätt skönt,,, påminner mer om freding på fiddyn bara hehe:tungan
...va fan...till skillnad mot dig så gör jag de ju medvetet iaf...:D

Lägger in en tråd om långkörning på söndag på bakfyllan, va säger ni 12:00 eller 13:00. Sandra e me bakpå, ska ni få se på bakhjulsåka...:tummenupp

Last edited:
jippi kay jay..

blev allt en hel tank i dag ändå gubbar, =) riktigt rolig körning i dag allso. mr´Winrik visade sina stora talanger på bak hjulet å lille vicky sköte sig bra. Riktigt Coolt =))) Men det var allt polis nåja=) Tihi tre kontroler två Mc poliser =( En två bilar. Men men Man har ju rätt hoj för polis jage det har jag visat kunskaper på innan , ///
Syns på lörda alla gubbs, då ska ni få se på en som kan festa allso, =)))

:D :hoppa :hoppa ja d blev ju en riktigt riktigt rolig tur! snacka om snut nojja.. men det jick ju bra d med! :tungan :blah ser ut som du e på god väg å slanga med gubben :yoparty ;)

å klart vi ses på lörd.. nu laddar vi inför d... :va :fyllisar
sen e ju jag ledig nu eftersom det är sol igen,, så man kan ju ta en tur mitt på dagen med hahaha eller vad säger du jonte :tungan :hihi :såjaponken

vA

Lägger in en tråd om långkörning på söndag på bakfyllan, va säger ni 12:00 eller 13:00. Sandra e me bakpå, ska ni få se på bakhjulsåka...:tummenupp

:arsele vadå ... medvetet,,,, DU!! haha nu skojar du allt med oss gammle man:crash :tomten låter ju inressant med bakfylle körning, :gnissla :ätapiller :sjuk

sen e ju jag ledig nu eftersom det är sol igen,, så man kan ju ta en tur mitt på dagen med hahaha eller vad säger du jonte :tungan :hihi :såjaponken

:kulspruta :machinegu :finger :censored Mother fucker :censored
Om du talarom vart ni skall åka så kanske jag eller några av mina blå/vita kommpisar dyker upp bakom en krøk med spikmattor,grus och batonger:skrämd :crash :kryckor

den rödblåvite.. iklädd, olja å kablar

flåt flåt jonte. :rolleyes: inte meningen att göra dig ledsen! :såjaponken

hur ska jag gott göra dig??:va :wiggle
JO!!! jag ringer dig sen så tar vi en sväng.. jag har precis rullat ut hojen ,, ska bara ta på mig! :2cool :sissy

Bifogat

• monster.jpg
    monster.jpg
    115.7 KB · Visningar: 63
jag är absolut på att köra på sönda. =))) Hoppas bara vädret e bra.
men vad har du för hoj då ?
pusselipuss

jag är absolut på att köra på sönda. =))) Hoppas bara vädret e bra.
men vad har du för hoj då ?
pusselipuss
Jag har förtroende för att kawwan inte sviker mig :tummenupp

:kulspruta :machinegu :finger :censored Mother fucker :censored
Om du talarom vart ni skall åka så kanske jag eller några av mina blå/vita kommpisar dyker upp bakom en krøk med spikmattor,grus och batonger:skrämd :crash :kryckor
E de inte bättre att du säljer sukkan till nån som KAN:D och VILL :tungan använda den?

Last edited:
fest på g!!!

:bow
Outsiders!
:bow

2 Dagar kvar till en brutal fest hos :fyllisar freding å sandra,:banana OJ vad kul d ska bli!!:hihi
var d inflyttning eller rivning ny igen:va ??
jaja ta med er släggan i fall att!:smasha haha:rullandeu

2 Dagar kvar till en brutal fest hos :fyllisar freding å sandra,:banana OJ vad kul d ska bli!!:hihi
var d inflyttning eller rivning ny igen:va ??
jaja ta med er släggan i fall att!:smasha haha:
[/QUOTE]

Har inte freddan renoverat huset ganska nys:confused:

Då räcker det väll med en helt vanlig :sissy OUTSIDER:fyllisar fest för att rasera hella det fusk bygget:D......
ja ja nu förstår jag det skall rivas några bärande väggar :huvet som han inte klarade själv:4skrika
Grattis gubben:födelseda

Jajjemen här ska det partas.. Ja står för stringen till freding denna kväll.:tummenupp Paula var så snäll och tänker låna ut ett par så hoppas dem passar:tungan Å så får vi nästan hoppas på en VILLY i repris, fick ju aldrig se så mycket av KÄRLEKS STIGEN JU :blah

barnkalas

Kan man komma i finkläder:1pajas i dag?? :confused: eller ska man ha oömma kläder?..
:whip man vet ju hur det brukar bli när dudatgubben fester loss.. :födelseda Kram

:cpparty

Bifogat

• freddan.jpg
    freddan.jpg
    94.2 KB · Visningar: 45
  • freddadd.jpg
    freddadd.jpg
    99.6 KB · Visningar: 47
  • dsc_0092.jpg
    dsc_0092.jpg
    58.7 KB · Visningar: 49
Gubbs fyller gubbe

Nästa fest du har ska jag ta dig på ORDEN o köra blaaaaklader:crash :rock :krama hela kvällen.. ingen idee o försöka vara "fin" i Outsiders umgänge....

Grymt kul fest gubbar o gummor :cool: :kiss :dricka

puss på Er alla som va på Dudatgubbens fest idag/kväll/natt :Rockbanan :cpparty :kryckor

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back