Stenungsundstråden

okeeej

okej. tur d inte va värre iaf!

men jag har massa slix hemma själv.. d e bak jag behöver, men vill helst inte sätta på slix nu med tanke på årstid osv,. ska klura ut nått :)
tack ändå gubben!! :tummenupp

Jag har ett bakdäck liggandes, pirelli supercorsa gata, men jag jobbar. Du får ringa å be sandra öppna, 1030 går hon på hoppis å skuttis me Alva :tummenupp

men jag har massa slix hemma själv.. d e bak jag behöver, men vill helst inte sätta på slix nu med tanke på årstid osv,. ska klura ut nått :)

Hmm

Knixen hade fått lite däck nu igen tror jag han sa nått om, Så om det e nån som vill ha så slå mig en signal. Nån körning på sönda så kan jag tyvär inte hänga på. :huvet
Paula ska ha släkt kalas hon blir stor flicka nu,:tuttar hela 20 årar. Skulle kunna vara Villys dotter:arsele :arsele :arsele

Den 15 SMÄLLER det !!!

Jag har ett bakdäck liggandes, pirelli supercorsa gata, men jag jobbar. Du får ringa å be sandra öppna, 1030 går hon på hoppis å skuttis me Alva :tummenupp

Tjenna gubben,

En på jobbet som är ute efter en sån hoj som du har, är det ok om jag ger han ditt numer, ?
Smekis

Last edited:
bla bla

jonny jonny,....

börjar bli många undanflykter på dig nu gubben,,..

hmm e du en outsider ??? :va tror du kommer ligga låååångt bak i ledet om du håller på så här! :rolleyes:

fått sålt hojen än då`?=

ha ha ha Är inte riktigt orolig att vara långt bak i ledet, vet min plats :D :D Ne dåligt med folk som ringer, Men e inte direkt sugen på att sälja den ändå la ut den mest på skoj :) Skulle kunna tänka mig den nästa sommar med, Om det inte blir race hoj för hela slanten då?

Toook toook FEST den 15 :yoparty :yoparty :öl :öl

jonny jonny,....

börjar bli många undanflykter på dig nu gubben,,..

hmm e du en outsider ??? :va tror du kommer ligga låååångt bak i ledet om du håller på så här! :rolleyes:

fått sålt hojen än då`?=

Ooppppssssssssss

Å vad fan har VV gjort på Rådanefors vägen då?????

Jag kørde också den vægen i måndags :mad: och fick samma fundering som dig.
Tænkte jag skulle skriva eller sæga det till någon i gænnget men det glømdes bort i rese ångesten som innfan sig nær jag kom hem :rodnar sorry vill

Den 15 är det Rookie party...........1år

Ska du oxå ha fest? :va för en gångs skull....
jag är upptagen med min egna fest:fyllisar

Fredrik har ju ingen hoj! Han har ju lagt av för i år:D

Fan. sist jag titta stod det fortfarande en hoj i mitt garage, så vem säger att jag lagt av, kör dessutom hela vintern, när du sitter hemma med raggsockorna på :D Dra inga förhastade slutsatser nu Ville lille...

Last edited:
tja på er... avensjuk jag blir..... skall lasta min på kärra nu, inte lika roligt :mad:
kör lite för mej åxå idag dårå... :gnissla

den där korgen har gått sönder...inte korg på ica utan den där till dom där lamellerna.. trasig attans.. kom hit på en kaffe idag om ni vill ha dårå =)

Jävlar vilken tur idag...har aldrig förr gasat så hårt att avgasröret blev rödglödgat innuti...och att klistermärken bubblar av på utsidan...:D

Last edited:
kul på jul!

FAN,, det e ju hur kul som helst att brumma mc :tuttar tillåmed med en farthållare som inte säger bromsa!! :tummenupp synd att du inte kunda vara med hela vägen freding!! men d blir ju fler turer :yoparty

:näsblod OJ.. i dom där gat däcken var inte riktigt samma bett i som man var van vid... 5 m high sider åt ena hållet sen 2 meter åt andra ... sen en Winrick på tanken lite vobbel.. å sen rakt fram igen :D hahaha ... får inte gasa så mycket ur kurvorna med kraftigt nerlägg nått mer nu! :rolleyes: Men d jick ju bra d med :tummenupp jick ju bättre med vickan på bak.. mer vikt då hahaha:tuttar

Last edited:
Sicka Outsiders!!

:näsblod OJ.. i dom där gat däcken var inte riktigt samma bett i som man var van vid... 5 m high sider åt ena hållet sen 2 meter åt andra ... sen en Winrick på tanken lite vobbel.. å sen rakt fram igen :D hahaha ... får inte gasa så mycket ur kurvorna med kraftigt nerlägg nått mer nu! :rolleyes: Men d jick ju bra d med :tummenupp jick ju bättre med vickan på bak.. mer vikt då hahaha:tuttar [/QUOTE]

En av dom roligare/snabbare..hehe..körningarna på den hittills "ganska" så begränsade sk. sommaren!! :tummenupp
Jäkla tur att Winrick fortfarande har :angel vakt!! go lakrits han la...hehe Sen kan jag inte förstå hur Vickan lyckas hålla sig kvar på hojjen (osv sporttouring) :cool: tjejjer asså!!

Bra kört igår av alla som var med, även Ni (:brinnerup) som inte kunde vara med hela körningen....:krama

haha

hahahaha :D

måste bara tydliggöra att vicki plicki :tuttar var inte med under lakrits rundan ,:cdevil , detta var innan hon hoppa på.. :tummenupp

detta var ju när jag var så snäll å skicka lite sommar känslor till dig gubben!
hehe :kiss när du sitter där i norge.. kram :blah

men klippet var ju rätt skönt,,, påminner mer om freding på fiddyn bara hehe:tungan

kanon väder

Sista dagen på gammla jobbet i dag!! så d kommer jag fira med att ta en sväng i solen runt 18:00:tummenupp någon förutom jonnyboy som e på !! :D

hahahaha
detta var ju när jag var så snäll å skicka lite sommar känslor till dig gubben!
hehe :kiss när du sitter där i norge.. kram

Ja du ær omtænksam kompis:krama
Hoppas før allt i værlden att det inte børjar att regna på er :rolleyes: nær ni skall ut och puttra:hojsmilie

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano