Winrick
ZZZzzzZZZzzz

Perfekt kväll, kommer bli KANON!!! Känner att jag behöver en riktig omgång av min moppe idag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
freding skrev:Klart, var det du som stod vid OK med en grå-svart blade strax innan sex?
freding skrev:Jag får vänta tills Sukkan är igång, fick min hoj stulen i Lilla Edet igår kväll![]()
freding skrev:Försäkring på Sukkan fixad, ut å provåka idag kanskenån som ska med?
Broms skrev:Jag och Winrick tänkte åka på kvällskörning nere på falkenberg ring nu på onsdag 3/8 kl 17.00 - 20.00Så om det är någon mer som är sugen på det kan vi ju träffas 14.30 på bilia och ta några goa vägar ner till falkenberg
![]()
Jag kände mig lite sugen på att komma hem, så det blev en ganska så snabb färd.. kollade bakom mig ett par ggr men såg er aldrig.freding skrev:Fan Winrick, vi trodde du fastnat bakom Statoil, men du var väl redan på väg hem i full fartTack för idag, hörs en annan dag.
![]()
Winrick skrev:Blir en liten kvällstur om en stund. om nån är sugen sså ses vi på bilia 19:40.![]()
Winrick skrev:Kommer man hem samma dag eller är det övernattning nånstans??
Eller hur länge man kan räkna med att vara borta,![]()
Det blev en fin tur med bra fart sista sex milenfreding skrev:Ska ut å åka me Sukki om en stund, nån som ska me? Messa mig i sånna fall på 0709-821558
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |