Winrick
ZZZzzzZZZzzz
Inga problem det lovar jag att vi kommer att göra..
Perfekt kväll, kommer bli KANON!!! Känner att jag behöver en riktig omgång av min moppe idag
Krama gashandtaget ordenligt, detta ska bli svettigt!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem det lovar jag att vi kommer att göra..
Krama gashandtaget ordenligt, detta ska bli svettigt!!

freding skrev:Klart, var det du som stod vid OK med en grå-svart blade strax innan sex?
Så om det är någon mer som är sugen på det kan vi ju träffas 14.30 på bilia och ta några goa vägar ner till falkenberg 
freding skrev:Jag får vänta tills Sukkan är igång, fick min hoj stulen i Lilla Edet igår kväll![]()
djävligt trist freding skrev:Försäkring på Sukkan fixad, ut å provåka idag kanskenån som ska med?
Broms skrev:Jag och Winrick tänkte åka på kvällskörning nere på falkenberg ring nu på onsdag 3/8 kl 17.00 - 20.00Så om det är någon mer som är sugen på det kan vi ju träffas 14.30 på bilia och ta några goa vägar ner till falkenberg
![]()
.Om nån e intresserad av att åka tidigare så träffas vi på Statoil 10.00.
Jag kände mig lite sugen på att komma hem, så det blev en ganska så snabb färd.. kollade bakom mig ett par ggr men såg er aldrig.freding skrev:Fan Winrick, vi trodde du fastnat bakom Statoil, men du var väl redan på väg hem i full fartTack för idag, hörs en annan dag.
![]()

Winrick skrev:Blir en liten kvällstur om en stund. om nån är sugen sså ses vi på bilia 19:40.![]()
Kommer man hem samma dag eller är det övernattning nånstans??
Winrick skrev:Kommer man hem samma dag eller är det övernattning nånstans??
Eller hur länge man kan räkna med att vara borta,![]()
tror jag
körde från Uddevalla så det var inte så långt.. det är ju tur att man inte är alergisk mot vatten säger jag bara
Det blev en fin tur med bra fart sista sex milenfreding skrev:Ska ut å åka me Sukki om en stund, nån som ska me? Messa mig i sånna fall på 0709-821558
Trollhättan - Väne Åsaka - L Edet - Backamo - ödsmål - Stenungsund- garage = 34 minuter inklusive tåget som vi fick vänta på
Jag e på som vanligt!!!
Ring kompis innan bara.

|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |