Stenungsundstråden

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Öppet hus på Stenungsunds MC Club

Lördagen den 12 maj har klubben öppet hus mellan kl 13-15 för alla intresserade.

Kom och snacka hoj, träffa kompisar, ta en fika, grill korv eller bara kom och titta på alla hojar

Plats: Klubbhuset (infarten vid Borialis/Gategård via skyltar)
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Ännu en med återfall....Ething dig minns jag från gamla tider. RSV Mille R var det väl?
Bor numer i Stenungsund och kör Superduke.
Är det väder tar jag mig en tur i helgen/veckan. Finns lite gammalt folk i GBG som kör också, dom hänger säkert på.

Tempot lär va lite lägre dock.....:D

jepp, samma person fast nu med hus och två barn. Har haft många års uppehåll och överväger just nu om jag skall gå all in (BMW S1000RR), handla med hjärtat (RSV Mille Factory) eller satsa helhjärtat på mountainbike (lika jävla dyrt...). Beslutsångesten är total och avsaknad av eget garage just nu gör inte saken lättare. Blr det köp så hör jag av mig så får det bli en tur för "old times sake".
 

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Öppet hus på Stenungsunds MC Club

Lördagen den 12 maj har klubben öppet hus mellan kl 13-15 för alla intresserade.

Kom och snacka hoj, träffa kompisar, ta en fika, grill korv eller bara kom och titta på alla hojar

Plats: Klubbhuset (infarten vid Borealis/Gategård via skyltar)
 

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
jepp, samma person fast nu med hus och två barn. Har haft många års uppehåll och överväger just nu om jag skall gå all in (BMW S1000RR), handla med hjärtat (RSV Mille Factory) eller satsa helhjärtat på mountainbike (lika jävla dyrt...). Beslutsångesten är total och avsaknad av eget garage just nu gör inte saken lättare. Blr det köp så hör jag av mig så får det bli en tur för "old times sake".

Där ser man, cyklar själv en del, har 2 barn, men är inte snabb nog för o gå all in...(vem är det?)
Köper du en 1000rr får du ha den i mitt garage!!!
Hade vart sjukt kul med en vända, kanske över svenshögen :=))
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
Det e ju inte överdrivet många som skriver här längre men jag har vid något svagt ögonblick lovat att skriva här innan jag kört. Så.... På onsdag tänkte jag dra ner till Falkenberg och snurra lite på banan där. Det e öppet från fem till nio.
Vet inte riktigt när jag drar eller vilken väg men om det mot förmodan e någon som läser detta och e sugen på att åka med så skriv här eller maila mig på zxjbr@hotmail.com eller ni som har mitt nummer ringer. :yoparty
 

MrBig83

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2012
Ort
Kungälv
Hoj
Kawasaki ZX9R -94
Tja alla! St-sund är ju inte så långt bort. (Jag bor i Kode)
Är man välkommen på en tur, även om man inte är medlem i klubben?

M.v.h.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Inofficiellt SM i trådlyft. Efter många funderingar varje vår blev det nu äntligen återfall, dock inte till krompråm (väntar till 80+ med en sådan). Är det några som kör sporthoj härikring än? Såg några vid tankamacken i helgen men annars är det mest glidare på vägarna tycker jag... Om någon är sugen på en lite lagom snabb runda (fortfarande ringrostig på allt utanför en crossbana) får ni gärna höra av er.
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Jodå några finns allt. Det var mig och Andreas du såg ;-) alltid roligt med fler som är med å åker :)
Mvh Fredrik
 

Raderad medlem 61114

Guest
Inofficiellt SM i trådlyft. Efter många funderingar varje vår blev det nu äntligen återfall, dock inte till krompråm (väntar till 80+ med en sådan). Är det några som kör sporthoj härikring än? Såg några vid tankamacken i helgen men annars är det mest glidare på vägarna tycker jag... Om någon är sugen på en lite lagom snabb runda (fortfarande ringrostig på allt utanför en crossbana) får ni gärna höra av er.

Det var mig å Dudat du såg! Vi dregla lite åt din hoj - srn åkte vi ut å låtsades att det var den vi körde :fyllisar

Jag åker gärna ut å leker i tid å otid, dock inte denna helgen fram till nästa (barnvecka):fakta

Å nästa lördag blir det kinnekulle :gnissla

Edit!! Haha, såg inte att fredrik redan svarat :p
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Trevligt! Skall köra cross imorgon om allt går enligt plan. Tar nog en sväng med Duccen på söndag. Hör bara av er när ni skall ut så försöker jag hänga på.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Eftersom det är folkrace på Furufjäll så siktar jag på cross på Hisingens bana på lördag, är vädret bra blir det nog lite V-twinsång på söndag om någon är intresserad.
 

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Ort
strömstad
Hoj
k9
Dåligt med std:are anmälda till racedays körningar..:/ första nu om en vecka.. är bara 1,5tim till banan från er ju,skål å god kväll
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Kul med stenungsunds tråd! bor i kode så vet inte riktigt om det är kungälv eller stenungsund man skall vända sig till, onekligen så går det fortare o köra till stengungsund i alla fall ^^

Säger: Hej på er! hoppas vi syns i sommar :)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Eftersom det är folkrace på Furufjäll så siktar jag på cross på Hisingens bana på lördag, är vädret bra blir det nog lite V-twinsång på söndag om någon är intresserad.

I detta vädret!? :fakta ;) Tror Freding skulle till Kinnekulle idag, å jag har barn. Å nästa helg blir det kullen för mig igen :banana
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Skitväder. Lika bra det, kroppen helt slut efter gårdagens crossåkande. Det blir nya tag nästa vecka.
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Vilka dagar har du körningar Matter1? Vet inte om det var dina dagar...men 1750 norska är jävligt blodigt...även om det är svenska så fortfarande mkt...
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top