Stenungsundstråden

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
söndags touring??

hehehehehehehehehehihi:yoparty

JA I dag har det varit den grymmaste touringen:brinnerup jag har varit med om i min hoj historia:va

Det blev hela 50,2 mil när jag kolla på mätaren här hemma ikväll:tuttar131

Det var så snurrit med väg val :gnissla att vi först hamna bort å
vår(t)gårda sen följde vi upp mellan kullarna till vargön där kom hugg tänderna fram i vätan (bättre däcks testare än dom flesta!):tungan
med heta resultat heheh :D
så kommer vi till förspelet:yoparty laddar upp med en läcker bit till pizza i mellerud och får ett gott släpp mitt på torget......hehe......! sen så bär det i väg på ett härligt äventyr som går över brudfjället hehe (ja där har vi ju varit å svarvat förr) men det var första gången hon var våt??
sen för den som varit där vet ju vart det bär av....? jo med en nät transport över v-götalands kropp så far vi mot ED,ge och där finns ju endå mer kurvor och dom ennu våtare och mer spännande:gnissla sen kan vi ju inte låta bli att ta oss ända upp och över gränsen så att vi får ägna oss åt lite sokker kikk:tummenupp
Där ifrån så stiger det grymt fort över spinnande fart hinder med kallt gummi (var det sokkret? lr hon på tappen? lr det goda sällllskapet?:yoparty)
Nu bär det söder över för det rinner fint ner för 22´an och över går till den blå/gröna vägen så våta vägar å inte få nåt regn på sig denna söndag:banana
Då efter bullarn(a) så var det ett gott tempo på e-SEX highway så-
(ja ja det var grynt nära! kontakt!?!?!) -snart så är vi på hemma plan så fint och torrt på ljumskskogsvägen, så var det skönt hihi

Får sluta här för nu blev det måndag:död

Men får tacka IIII Outsiders för den grymt trevliga söndags touren:yoparty F J M V

Ps:trött nu så har inte granskat skriften Ds.
så håll till godo:krama
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
hehehehehehehehehehihi:yoparty

JA I dag har det varit den grymmaste touringen:brinnerup jag har varit med om i min hoj historia:va

Det blev hela 50,2 mil när jag kolla på mätaren här hemma ikväll:tuttar131

Det var så snurrit med väg val :gnissla att vi först hamna bort å
vår(t)gårda sen följde vi upp mellan kullarna till vargön där kom hugg tänderna fram i vätan (bättre däcks testare än dom flesta!):tungan
med heta resultat heheh :D
så kommer vi till förspelet:yoparty laddar upp med en läcker bit till pizza i mellerud och får ett gott släpp mitt på torget......hehe......! sen så bär det i väg på ett härligt äventyr som går över brudfjället hehe (ja där har vi ju varit å svarvat förr) men det var första gången hon var våt??
sen för den som varit där vet ju vart det bär av....? jo med en nät transport över v-götalands kropp så far vi mot ED,ge och där finns ju endå mer kurvor och dom ennu våtare och mer spännande:gnissla sen kan vi ju inte låta bli att ta oss ända upp och över gränsen så att vi får ägna oss åt lite sokker kikk:tummenupp
Där ifrån så stiger det grymt fort över spinnande fart hinder med kallt gummi (var det sokkret? lr hon på tappen? lr det goda sällllskapet?:yoparty)
Nu bär det söder över för det rinner fint ner för 22´an och över går till den blå/gröna vägen så våta vägar å inte få nåt regn på sig denna söndag:banana
Då efter bullarn(a) så var det ett gott tempo på e-SEX highway så-
(ja ja det var grynt nära! kontakt!?!?!) -snart så är vi på hemma plan så fint och torrt på ljumskskogsvägen, så var det skönt hihi

Får sluta här för nu blev det måndag:död

Men får tacka IIII Outsiders för den grymt trevliga söndags touren:yoparty F J M V

Ps:trött nu så har inte granskat skriften Ds.
så håll till godo:krama
Jösses vad poetisk du var nu :D Kan inte annat än hålla med - grymt rolig körning på regnvåta vägar i princip hela tiden, men tempo blev det ju ändå :yoparty:yoparty Det är nog första gången jag sett - eller hört, en stånka i den toppfarten :Bugar
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Onsdagar uppe vid klubbhuset kl 18:00
Å söndagskörningar från Statoil kl 11:00 (har varit lite dåligt sista tiden)

Kolla gärna http://smcc.phpbb2.se/ .....där vi ofta skriver när vi skall ut å köra.

BTW.....blir väl en liten tur nu i eftermiddag.....efter styrelsemötet.
Från klubbhuset kl 17:30.....ca:)
Inte så lång....skall på bana imorgon:gnissla

Har stått på statoil två söndagar nu....:gnissla Och kollat hemsidan där inget stått alls.
 

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-R
Phuuh.

Hade varit nice med en riktigt go hoj allso, Man är nått så in i helvete sugen, Saknar allt med det, Till och med er gubbar:banana
Får styra upp något snart iaf:krama
 

Vongiffel

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2011
Ort
Svanesund
Hoj
R6 -00 såld/ Ktm 990 sm
Hej!!
Är det nån/några från stenungsundstrakten som är sugna på att ut och åka lite med en rookie så är det bara att skicka ett PM :yoparty
 

TeamKilla

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2011
Ort
Tjörn
Hoj
2011, Kawasaki ZZR 1400
Glömde helt bort att kolla denna tråden förra året.
Får bli ändring på detta, kommer hem den 9e april och är hemma 5 veckor framåt.
Får bli mer körningar med SMC Väst på tisdagar från Statoil i Stenungsund.
Om det är någon som känner för att åka nån annan dag så kan ni nå mig på 07681443234, eller msn daniel.johansson@first.tjorn.se
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Funderar på återfall i sporthojträsket. Är det många som kör i Stenungsund och krävs det r-licens för att hänga med? En gång för länge sedan var jag snabb men hus och två barn kom emellan så även om hornen finns kvar är nog förmågan mer åt "lagom" idag.
 

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
Ännu en med återfall....Ething dig minns jag från gamla tider. RSV Mille R var det väl?
Bor numer i Stenungsund och kör Superduke.
Är det väder tar jag mig en tur i helgen/veckan. Finns lite gammalt folk i GBG som kör också, dom hänger säkert på.

Tempot lär va lite lägre dock.....:D
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Rätt många som kör i Stenungsund. Är det sporthoj du vill ha kompisar att åka med, så kan du gå in på Stenungsunds Mc:s hemsida. Kan inte länken i huvet, men finns längre tillbaka i denna tråd, de är sällan här.
 

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Hörde att det var någon som slog runt vid bakhulsåka i St.sunds centrum vid stoppljusen igår...
Hoppas det gick bra för personen i fråga..
 

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Stenungsunds MC har sin första ONSDAGS öppet idag......kl 18:00 på klubbhuset.

Kom och säg :hej

Ps...mig träffar ni inte förrän nästa onsdag:)
Std MC.jpg
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
kul att det e lite folk som skriver här ff!
Jag var en tur till Rudskogen (Norge) i går. Det kommer bli fler torsdagar dit! Om det e någon som e sugen på att åka med eller åka någon annan stans får ni gärna skriva här. Jag åker med oavsett om det e en fika tur eller en lite snabbare vända bara för att lufta sig. Bara det inte e monster-stora glidar pråmar som skall brottas runt i allt för segt tempo! Det orkar jag tyvärr inte vänta på :crash
Annars skall jag vid fint väder åka ner till Falkenberg onsdag den 23/5 o köra kvälls körning där.
Åker nu mera super-retard så det kommer inte att gå i 200 (maxar ju 180 ca) men acceptabelt glad i att gasa tempo.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top