Stenhård film!

• Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date
Öhh. snart kommer rullen upp på en annan server som troligtvis är lite snabbare, om inte filmens skapare misstycker.

tja ja har 0,75 mbit ut, o de va 17 som tankade när jag kolla för någon minut sen, de lugnar väl ner sig, filmen e bara 25 mB

HanneZ skrev:
tja ja har 0,75 mbit ut, o de va 17 som tankade när jag kolla för någon minut sen, de lugnar väl ner sig, filmen e bara 25 mB

Så det är lugnt? Servern ligger på 10mbit/s och jag känner att den måste fylla nån funktion.

hehe, ne de gör mig inget, men e värsta b grejjen asså, har mest provat lite =)

ska spela in mer i veckan, ska försöka o inte mesa lika mkt då, de e sjukt vad det som känns fort när man sitter på ser löjligt ut på film hehehe

HanneZ skrev:
ska spela in mer i veckan, ska försöka o inte mesa lika mkt då, de e sjukt vad det som känns fort när man sitter på ser löjligt ut på film hehehe

Det är sjukt svårt att fånga farten på film. Man kan ju försöka föreställa sej hur det känns för Herr GR när han kör för där har dom verkligen lyckats fånga farten :skrämd

japps, får enna ta o vri på lite mer, ska ut o åka i början av nästa vecka, så länge det är plusgrader o inte är hårt i marken!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra