Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inte häftmassa, ta fett som inte ställer till det ännu mer om du tappar det med. fett brinner ju ganska obemärkt upp..timm skrev:OJ! Vad många svar här kom på en gång! Man tackar!
Det låter ju som att det är en dålig idé att starta och se vad som händer. Jag har provat att dra runt motorn och hör absolut inget konstigt. Förmodligen ligger stenen bara där och "finns" på kolvtoppen, men man vet ju aldrig.
Jag tror jag kör på förslaget att peta ner nån slags pinne med häftmassa i änden och se om den kommer med upp. Gör den inte det så får jag trösta mig med att det var ju rätt årstid att göra en sån här dumhet på...man måste ju ha en anledning att vara i garaget på vintern också.![]()
.R
tänkte just på samma sak. Tappa häftmassa i cylindern.. Tillslut ligger halva verktygslådan i cylindern.crashtestdummy skrev:inte häftmassa, ta fett som inte ställer till det ännu mer om du tappar det med. fett brinner ju ganska obemärkt upp..

crashtestdummy skrev:inte häftmassa, ta fett som inte ställer till det ännu mer om du tappar det med. fett brinner ju ganska obemärkt upp..

timm skrev:Det är ju en utmärkt kommentar! Ibland tänker man.....inte speciellt mycket![]()
Kvällen går till att köra dammsugare och peta fett. Bara att hoppas något av det funkar så jag inte lyckats trycka fast stenen i toppen redan.![]()
Då borde dammsugare vara mycket enklare!
Hoztic skrev:Pilla upp borde väl vara väldigt svårt om man har fickor i kolven?Då borde dammsugare vara mycket enklare!
PacMan skrev:Kanske, men om man inte skulle höra stenen sugas upp så vet man ju inte om den är ute.
Många kreativa förslag här
*murphys lag*
:cornHoztic skrev:Näe, men som många har föreslagit så kan man ju ha ett filter/sil som stenen kan fastna i!![]()
freddexwing skrev:p.s Kan man inte borra ut den likt en popnit?![]()
freddexwing skrev:/.../
p.s Kan man inte borra ut den likt en popnit?![]()

Agent Apelsin skrev:Lägg vitt papper på golvet och vänd upp och ner på hojen så kommer nog stenen ut.
Varför ska ni tänka så mycket jag blir förvirrad då.![]()
BRUTE FORCE
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen