Stekarfiket fredag, nu.

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Och där vaknade forumtrollet! :hihi Var fan var du ikväll, vi hade behövt din sjuka hjärna i utredningarna runt båtflyktingarna i Almgrens kuts.

Vaknat å vaknat!??!? De vet man inte... kan bara förhoppas att så är...

Hmmm, vart kidnappad av ett "moderskepp" igen typ för middag i Kvicksund. Där såg man de svarta molnen som sedan drabbade all kvällskörning hära :huvet
Ja e inte bara forumtroll, ja e även absolut allergisk mot regn vid hojåkning :huvet

Ni får dra upp problemen under körning på måndakväll eller tisdag, jag ska agera båtflykting själv med start 13:55 imorrn :D
Kalla de rekonstruktion eller självplåågeri...

Hmm, enligt MRT hittade läkarna ingenting. Jag frågade snabbt om det kan vara därför ja känner mig korkad ibland? De kom inget svar....
 
Last edited:

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha R6
HAHAHA! hade jag vetat det här hade jag skippat denna värdelösa utekväll. fika, ta en öl kväll nån gång låter bra tycker jag. SGM TA TAG I DET! jag är för ung, och att "ta tag i saker" är långt över min mogenhet.
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
HAHAHA! hade jag vetat det här hade jag skippat denna värdelösa utekväll. fika, ta en öl kväll nån gång låter bra tycker jag. SGM TA TAG I DET! jag är för ung, och att "ta tag i saker" är långt över min mogenhet.

Haha, fikafixarfarbrorn :rolleyes:
 
Last edited:

DimmanZX6R

Mr Z har bara en 1000
Gick med
12 Feb 2007
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki ZZR1400 -14 & Triumph Cafe
Lite bildbevis på missfärgningen å lite fler bilder.

JAIKS!!!!!
DET ÄR ROST!!!!
Jag slutade meka med bilar för att jag skulle slippa se ROST men det finns tydligen på hojar med.:gnissla
Aj aj aj vad det sved i mina ögon att se denna bild av ROST på en så fin hoj.

/Dimman
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
JAIKS!!!!!
DET ÄR ROST!!!!
Jag slutade meka med bilar för att jag skulle slippa se ROST men det finns tydligen på hojar med.:gnissla
Aj aj aj vad det sved i mina ögon att se denna bild av ROST på en så fin hoj.

/Dimman

Ducati kostar för det är kvalité, men undrar vad det är för bonnjärn i dessa fjädrar:DNåja sitter det på utsidan öppet och exponerat för väder o vindoch utsatt för sådanna fikakvällar i regnskurar så rostar det, även om de stått något annat på tanken:tummenupp

Ni tar åkandet till en annan dimension boys and girls, inga solskensknuttar inte:yoparty
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
HAHAHA! hade jag vetat det här hade jag skippat denna värdelösa utekväll. fika, ta en öl kväll nån gång låter bra tycker jag. SGM TA TAG I DET! jag är för ung, och att "ta tag i saker" är långt över min mogenhet.

Ditt problem är ju att du är alldeles för bra för det här. :rofl ;) Vi LÄR ju grilla, brännbolla och sänka en kall förbannat snart om inte annat.
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
HAHAHA! hade jag vetat det här hade jag skippat denna värdelösa utekväll. fika, ta en öl kväll nån gång låter bra tycker jag. SGM TA TAG I DET! jag är för ung, och att "ta tag i saker" är långt över min mogenhet.

får man komma i skinnställ? jag har inga tillräckligt hela kläder för sådana aktiviteter, söp sönder mina sista hela byxor på power meet :död
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top