Stekarfiket fredag, nu.

Och där vaknade forumtrollet! :hihi Var fan var du ikväll, vi hade behövt din sjuka hjärna i utredningarna runt båtflyktingarna i Almgrens kuts.

Vaknat å vaknat!??!? De vet man inte... kan bara förhoppas att så är...

Hmmm, vart kidnappad av ett "moderskepp" igen typ för middag i Kvicksund. Där såg man de svarta molnen som sedan drabbade all kvällskörning hära :huvet
Ja e inte bara forumtroll, ja e även absolut allergisk mot regn vid hojåkning :huvet

Ni får dra upp problemen under körning på måndakväll eller tisdag, jag ska agera båtflykting själv med start 13:55 imorrn :D
Kalla de rekonstruktion eller självplåågeri...

Hmm, enligt MRT hittade läkarna ingenting. Jag frågade snabbt om det kan vara därför ja känner mig korkad ibland? De kom inget svar....

Last edited:
HAHAHA! hade jag vetat det här hade jag skippat denna värdelösa utekväll. fika, ta en öl kväll nån gång låter bra tycker jag. SGM TA TAG I DET! jag är för ung, och att "ta tag i saker" är långt över min mogenhet.

HAHAHA! hade jag vetat det här hade jag skippat denna värdelösa utekväll. fika, ta en öl kväll nån gång låter bra tycker jag. SGM TA TAG I DET! jag är för ung, och att "ta tag i saker" är långt över min mogenhet.

Haha, fikafixarfarbrorn :rolleyes:

Last edited:
Lite bildbevis på missfärgningen å lite fler bilder.

JAIKS!!!!!
DET ÄR ROST!!!!
Jag slutade meka med bilar för att jag skulle slippa se ROST men det finns tydligen på hojar med.:gnissla
Aj aj aj vad det sved i mina ögon att se denna bild av ROST på en så fin hoj.

/Dimman

JAIKS!!!!!
DET ÄR ROST!!!!
Jag slutade meka med bilar för att jag skulle slippa se ROST men det finns tydligen på hojar med.:gnissla
Aj aj aj vad det sved i mina ögon att se denna bild av ROST på en så fin hoj.

/Dimman

Ducati kostar för det är kvalité, men undrar vad det är för bonnjärn i dessa fjädrar:DNåja sitter det på utsidan öppet och exponerat för väder o vindoch utsatt för sådanna fikakvällar i regnskurar så rostar det, även om de stått något annat på tanken:tummenupp

Ni tar åkandet till en annan dimension boys and girls, inga solskensknuttar inte:yoparty

Ditt problem är ju att du är alldeles för bra för det här. :rofl ;) Vi LÄR ju grilla, brännbolla och sänka en kall förbannat snart om inte annat.

får man komma i skinnställ? jag har inga tillräckligt hela kläder för sådana aktiviteter, söp sönder mina sista hela byxor på power meet :död

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu