status på Lunda flygfält?

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Tänkte dra dit och köra lite, det borde väl vara torrt och ingen som bryr sig om man är där?

Risken finns är att det är låst in till området.
Iofs så har jag "hört" att det går att åka in med hoj där ändå...
Men då får du parkera bilen utanför.

Annars kan du ju testa köra till Strängnäs flygfält. Malmby flygfält. Inte låst och du behöver inte vara "mitt på" rakan för att testa utan kan åka ner till ena hörnet av rakan o inget borde veta att du är där.

Lunda var helt OK att köra på. det fanns väldigt mycke små isfläckar man fick va uppmärksam på men i övrigt var banan torr och fin.
Skrapan funkade inte, satt på tok för högt upp, men jag ger den ett nytt försök imorn! tar nog med skidvantarna istället för skinnhandskarna.

Swedie skrev:
Annars kan du ju testa köra till Strängnäs flygfält. Malmby flygfält. Inte låst och du behöver inte vara "mitt på" rakan för att testa utan kan åka ner till ena hörnet av rakan o inget borde veta att du är där.

Det är ett oerhört, väldigt, grymt dåligt flygfält tycker jag. :D

Ingel skrev:
Lunda var helt OK att köra på. det fanns väldigt mycke små isfläckar man fick va uppmärksam på men i övrigt var banan torr och fin.
Skrapan funkade inte, satt på tok för högt upp, men jag ger den ett nytt försök imorn! tar nog med skidvantarna istället för skinnhandskarna.

Allt handlar om bromsen!

Ge fan i att köra på Lunda!

Åk till Tierps flygfält istället om det absolut behövs åkas så sabbar du inte Lunda-alliansens avtal med kommunen.

Ingel skrev:

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!