Startproblem WR450F -05

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Jag har köpt JIS mejslar av Grandell och dom verkar bra, hur andra mejslar är kvalitetsmässigt vet jag inte. Har satt en tejpbit med texten "får ej användas" under mejslarna på verktygstavlan då dessa var på vift efter att ena juniorerna tagit dom till nåt projekt som definitivt inte innehöll JIS skruvar.

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
XR 650R 690r/sm
Jag har köpt JIS mejslar av Grandell och dom verkar bra, hur andra mejslar är kvalitetsmässigt vet jag inte. Har satt en tejpbit med texten "får ej användas" under mejslarna på verktygstavlan då dessa var på vift efter att ena juniorerna tagit dom till nåt projekt som definitivt inte innehöll JIS skruvar.
Ja Grandell hade vessel megadora så det är inte skitmejslar han sålde till bra pris dessutom men det är frågan om han har kvar ?
ja ungar o sambo kan mörda mejslar fort —sambon kuta in i garaget efter en ”stjärnmejsel” och lyckades hitta jismejslarna på det mest undangömda hörnet först naturligtvis :död Jismejslar passar bättre i ph än tvärtom som tur är ;)

Nyheter
Vi kör nya Yamaha MT-09

Vi har precis kommit tillba...

Tidningen kommer!

Leveransproblem av Allt om ...

Ny Ducati-konfigurator online

Ducati har lanserat sin nya...

Ny Husqvarna anslutningsenhet och Ride App

Connectivity Unit Offroad (...

Nordens största hojutställning fyller 50

I år firar Custom Bike Show...

Nya MT-09 premiärkörd!