BlackSheep
Eliten
tjena.. har kommit igån med mitt bygge igen men nu startar den fasen inte.. har stått i ung ett år men jag hade ung samma problem förut med.
motorn är en kawasaki kz750ltd paralelltwin med mikuni..
Jag har gnista men stiften blir inte blöta.. däremot fyller jag flottörhuset med soppa, Har kollat så flottörnålen är tät i båda och det är den, har aldrig grejat med vacumfuggar så vet inte om det är nått mer man ska kolla..
den startar inte när man ger den en sup heller vilket den gjorde förra året.
jag har inte org luftburk utan har trattar på den, visst det kanske inte är optimalt men visst fasen ska den starta, om den sen går sämre med trattar så visst, men det kan väl inte va därför den inte startar?
Vore gött att få igång den nu då allt annat är klart:/
motorn är en kawasaki kz750ltd paralelltwin med mikuni..
Jag har gnista men stiften blir inte blöta.. däremot fyller jag flottörhuset med soppa, Har kollat så flottörnålen är tät i båda och det är den, har aldrig grejat med vacumfuggar så vet inte om det är nått mer man ska kolla..
den startar inte när man ger den en sup heller vilket den gjorde förra året.
jag har inte org luftburk utan har trattar på den, visst det kanske inte är optimalt men visst fasen ska den starta, om den sen går sämre med trattar så visst, men det kan väl inte va därför den inte startar?
Vore gött att få igång den nu då allt annat är klart:/