Hjälp tack.
Jo jag har en liten fråga, innan jag kastar i motorn i ramen igen efter vissa pill och don så skulle det vara skoj att dra igång den för att se att allt verkar vara som det ska. Ska väl inte direkt vara så svårt men vad ska man tänka på? Spänna fast den på nåt bra sätt antar jag... Koppla startmotorn till batteriet och, ja, starta??
Ska ju bara gå några sekunder så man hör att den verkar må fint... Nödvändigt att fylla i kylsystem och grejer? Olja känns väl bra att ha så på med oljekylen igen...
Går det att göra som jag tänker eller kommer jag ångra mig bigtime???
Vill att det ska bli
Tackar så länge!!
Just ja, är en FZR1000 -89 som det gäller...
Jo jag har en liten fråga, innan jag kastar i motorn i ramen igen efter vissa pill och don så skulle det vara skoj att dra igång den för att se att allt verkar vara som det ska. Ska väl inte direkt vara så svårt men vad ska man tänka på? Spänna fast den på nåt bra sätt antar jag... Koppla startmotorn till batteriet och, ja, starta??
Ska ju bara gå några sekunder så man hör att den verkar må fint... Nödvändigt att fylla i kylsystem och grejer? Olja känns väl bra att ha så på med oljekylen igen... Går det att göra som jag tänker eller kommer jag ångra mig bigtime???
Vill att det ska bli
Tackar så länge!!
Just ja, är en FZR1000 -89 som det gäller...
Eller vill du bara snurra runt den med startmotorn?

. Jag gissar på att motorn kommer vända på sig ett halvt varv(Förmodligen ner på golvet) när du drar igång startmotorn, sen snurra ett helt varv till när motorn går igång så att förgasare och andra dyra prylar går sönder.