FettSnok
96% enligt läkaren
Har funderat mer och mer på om det vore idé att dra igång en MC-verkstad. Såsom service och däcksbyten men även mer omfattande reparationer och renoveringar. Till att börja med på kvälls/helgtid. Don't quit your day job...
Det finns ju fler och fler hojar som rullar och när garantitiden löpt ut så kanske ägaren likväl kan lämna den till icke-auktoriserad verkstad. Hur ser det ut egentligen? Jag frågar er, eftersom jag själv aldrig lämnar iväg hojen av förklarliga själ... Är det långa köer, är kostnaden hög, känns det bökigt, känner man sig som en i mängden som kund?
Är märket viktigast, eller resultatet? Vad är den allmänna uppfattningen?
Det finns ju fler och fler hojar som rullar och när garantitiden löpt ut så kanske ägaren likväl kan lämna den till icke-auktoriserad verkstad. Hur ser det ut egentligen? Jag frågar er, eftersom jag själv aldrig lämnar iväg hojen av förklarliga själ... Är det långa köer, är kostnaden hög, känns det bökigt, känner man sig som en i mängden som kund?
Är märket viktigast, eller resultatet? Vad är den allmänna uppfattningen?