Start för hoj-säsongen 2006?

Vilken månad tror du?

• Antal röstningar
    0

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Tänkte pigga upp lite i höst/vinter mörkret med en diskussion om när man tror hoj-säsongen 2006 drar igång.

Skickar även en poll med sortering på månader för skoj skull.

Last edited:
I mitten av mars om vädret är ok och det inte kommer massvis med snö helt plötsligt. Tror jag ställde på 15mars i år :va
Men då är det ju här i Dalarna jag pratar om, längre ner har dom väl inte ställt av än :rolleyes:

Som tur är bor man ju inte i västra ryssland som så många andra här, så det blir lätt mars.

Beställde precis TuneBoy och kanske senare en WB O2 sensor så ska man få trajan att gå riktigt fint tills dess också...

Stoppsladd skrev:
I mitten av mars om vädret är ok och det inte kommer massvis med snö helt plötsligt. Tror jag ställde på 15mars i år :va
Men då är det ju här i Dalarna jag pratar om, längre ner har dom väl inte ställt av än :rolleyes:
He he...jo de har gått att åka bra långt in på hösten här neråt.

Men nu tror jag de är slut för de flesta...möjligt att några motardpiloter tar en sväng för att stilla abstinensen....vi andra för snällt vänta :huvet

xyx skrev:
Som tur är bor man ju inte i västra ryssland som så många andra här, så det blir lätt mars.

Beställde precis TuneBoy och kanske senare en WB O2 sensor så ska man få trajan att gå riktigt fint tills dess också...
Mitt hopp ligger också till mars...men man vet ju inte så noga med de svenska vädret :)

I så fall bara 3mån kvar.... :Rockbanan

LocDog skrev:
He he...jo de har gått att åka bra långt in på hösten här neråt.

Men nu tror jag de är slut för de flesta...möjligt att några motardpiloter tar en sväng för att stilla abstinensen....vi andra för snällt vänta :huvet

Mitt hopp ligger också till mars...men man vet ju inte så noga med de svenska vädret :)

I så fall bara 3mån kvar.... :Rockbanan

Jo jag ställde faktiskt av motarden 14nov då jag tog sista turen :D Blött, kallt och isfläckar :3freak

nyyy

då jag har köpt en ny hoj i vinter så kliar det ju otroligt redan.
har en känsla av att min säsong kommer att börja väldigt tidigt.
ska bara skaffa lite varmare kläder,,,sen åker vii!!!!!! :yoparty

Stoppsladd skrev:
Jo jag ställde faktiskt av motarden 14nov då jag tog sista turen :D Blött, kallt och isfläckar :3freak
Hade det inte varit för att jag hade lite fix att göra med hojen som drog ut på tiden så hade jag också kunnat åka tills för nån vecka sen....visserligen blött och mycket grus...men knappt någon snö :tummenupp

Rasorblade skrev:
Jag är optimist så jag tror på mars eller tidigare!! :tummenupp
That´s the spirit!! :tummenupp

vtrwalle skrev:
då jag har köpt en ny hoj i vinter så kliar det ju otroligt redan.
har en känsla av att min säsong kommer att börja väldigt tidigt.
ska bara skaffa lite varmare kläder,,,sen åker vii!!!!!! :yoparty
Ta de lungt med nya åket....får ju inte klota innan säsongen är igång på allvar

På grund av trängselavgifterna tror jag att säsongen drar igång i januari, eller senast början på februari.

början av maj om det blir nån värmebölja som det brukar bli ganska ofta där i början.

Markus skrev:
På grund av trängselavgifterna tror jag att säsongen drar igång i januari, eller senast början på februari.
Motardpilot eller? Tror inte jag plockar ut min pråm i januari dock, men man får väl hoppas det blir i mars men absolut senast i slutet av april :Bugar

honkiie skrev:
början av maj om det blir nån värmebölja som det brukar bli ganska ofta där i början.
Jag hoppas du är helt fel ut :)

LocDog skrev:
Motardpilot eller? Tror inte jag plockar ut min pråm i januari dock, men man får väl hoppas det blir i mars men absolut senast i slutet av april :Bugar

Jag hoppas du är helt fel ut :)
jag bor i älvsbyn. :gråta

Med 2005års vår ganska friskt i minnet vågar jag inte rösta på annat än april...

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN