E-SM finns/fanns väl?Mycket dudekunskap i tråden, påminner om alla prat om de brandfarliga elbilarnaHoppas den blir bra när den väl kommer. Det här segmentet plus urban/pendling är där jag själv kan tänka mig elhoj i närtid. En SM variant av KTM E-XC eller Vargen hade varit
![]()
Hoppas den blir bra när den väl kommer. Det här segmentet plus urban/pendling är där jag själv kan tänka mig elhoj i närtid. En SM variant av KTM E-XC eller Vargen hade varit

