Stans snabbaste hoj - Tullinge nu i helgen

pwillen

Medlem
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
2-hjulig
SO med Stockholms Snabbaste hojjar!!! Nu i helgen är det dags att sålla agnarna från vetet. Hojarna ska köras från Ropsten till Tullinge i det skick den ska köras på strippen.

Två klasser, icke-tvinnar och tvinnar. Regler och detaljer hittar ni på bl.a. http://www.ssro.se

MVH
PiPPi
http://HarleyDrags.com

Last edited:
So

Alla får ju inte köra! Besiktat inga slicks och inte lustgas :arsele En open med regler! :kocko Nej inget för mig iallafall Mvh Peke.

70

MVH
PiPPi
http://HarleyDrags.com[/QUOTE]

Hur va de med lång å lågt monterad pakethållare då? får man ha en sådan :va

Inte för att ja har nån motor i dagsläget men man vet ju aldrig :D

Last edited:
andersbrink skrev:
Pippi, du har iaf en supporter som tycker att det är suveränt att det anordnas ett SO. Jag kommer.

...och åkte hem med en trasig soppapump. Att så få vågar ställa upp i dagsljus tycker jag dock är lite synd. Mycket köra blev det iaf! :D

S O

andersbrink skrev:
...och åkte hem med en trasig soppapump. Att så få vågar ställa upp i dagsljus tycker jag dock är lite synd. Mycket köra blev det iaf! :D
Blev det nå bra tider för dig Anders? Och vem vann?

Peke skrev:
Blev det nå bra tider för dig Anders? Och vem vann?

Om vi säger så här, något officiellt SO blev det inte. Publik, tävlande och Lelle bangade och prissumman + närapå 50k pengar skrapades dock ihop för att öht kunna köra idag på Tullinge.

Hojarna fixade en egen inofficiell stege och Matte Bohlin vann över mig i finalen på en 8.63 (personligt rekord för Matte) mot min 8.87 (soppapumpen torsk, bara 230 km/h). Min bästa för dagen blev 8.72 och 270 km/h (kejrå, 269.6 km/h). Jag fick iaf vara kvalsnabbast ett tag... :hihi

Värmeproblem för den svarta ZX12'an (startmotorn som vanligt) i semin mot Bohlin. Jag hade trippel räkmacka då den jag skulle köra semifinal mot vurpade efter sin målgång och stegen i övrigt var tom på min sida.

Jag tror (snarare vet) att Gä/Up-Open nästa helg på Lunda kommer att samla "några" fler än dagens 10-talet hojar. Bara hoppas på finväder!

JAg vet vem som blev 3:aaaa på SO :banana

Ps: Om han var värd det är en annan historia. Men är man med o kör vet man ju aldrig vad framtiden vill............... :hoppskrat

Jag tycker du var värd 3`e platsen för tappert kämpande!!

xx skrev:
JAg vet vem som blev 3:aaaa på SO :banana

Ps: Om han var värd det är en annan historia. Men är man med o kör vet man ju aldrig vad framtiden vill............... :hoppskrat

Som du körde och kämpade så var du värd 3`e platsen tycker :banana :tummenupp

Laxmackan skrev:
Som du körde och kämpade så var du värd 3`e platsen tycker :banana :tummenupp

Nu skall jag inte lägga av när du är så snäll... Räkna med snabbare tider nästa år :tummenupp :tummenupp :tummenupp Eller hur det nu blir :va

Huvudsaken är att vi har kul :rock

Kul!!!

xx skrev:
Nu skall jag inte lägga av när du är så snäll... Räkna med snabbare tider nästa år :tummenupp :tummenupp :tummenupp Eller hur det nu blir :va

Huvudsaken är att vi har kul :rock

Ja visst fan har vi kul :tummenupp Och roligare ska vi ha i helgen....

Laxmackan skrev:
Ja visst fan har vi kul :tummenupp Och roligare ska vi ha i helgen....

Har jag tur bygger Gävle proffsen om min hoj på SÖNDAG.....

Låg och snabb..... Se upp nu Laxmackan :7peta

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage