Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter som den är sur, om du har kickstart på den så håll full gas o kicka 3-4 gånger, efter släpp gas o kicka igen med ingen gas, testa det 1-2 gånger, händer det inget så är det något annat, men jag tror det är det som är felet.
Låter som den är sur, om du har kickstart på den så håll full gas o kicka 3-4 gånger, efter släpp gas o kicka igen med ingen gas, testa det 1-2 gånger, händer det inget så är det något annat, men jag tror det är det som är felet.
Läs hela tråden, bitte
I vilket fall som helst, så slog det mej häromdagen att jag nog har haft jordsladden på multimetern i fel hål i multimetern, ni vet en sån där dundertabbe och där-av har jag fått superkonstiga mätresultat. Jag har dessutom packat alla min vertyg då jag är i full gågn med att byta garage så jag kan inte kolla om jag misstänker rätt innan jag packat upp allt i det nya garaget =) Hoppas dock på att det är jag som har yrat till det.
Har nu provat med ett annat tändstift, Denso, istället för NGK, men den startar inte endå, ett par enstaka poffar ibland på startgas men i övrigt död.![]()
Sitter svänghjulet fast? ta lös det och kolla så krysskilen är där den ska!! (Långsökt men bäst att kolla). Har du bra komp? kan du låna en cdi box? Pullsgivare?
Bytt CDI till en 525Sx -03 idag med TPS och inte f-n startar skiten för det. Köpa tändspole och kanske en laddningsregulator imorgon om det inte är för dyrt, startar skiten inte då så är den j*vligt billig om någon vill ha den =P
Kolla svänghjulet som någon sa innan.Bytt CDI till en 525Sx -03 idag med TPS och inte f-n startar skiten för det. Köpa tändspole och kanske en laddningsregulator imorgon om det inte är för dyrt, startar skiten inte då så är den j*vligt billig om någon vill ha den =P
Bytt CDI till en 525Sx -03 idag med TPS och inte f-n startar skiten för det. Köpa tändspole och kanske en laddningsregulator imorgon om det inte är för dyrt, startar skiten inte då så är den j*vligt billig om någon vill ha den =P
Jag har testat annan spole, kabel och tändhatt på min, inte fan startade den för det.Bytt CDI till en 525Sx -03 idag med TPS och inte f-n startar skiten för det. Köpa tändspole och kanske en laddningsregulator imorgon om det inte är för dyrt, startar skiten inte då så är den j*vligt billig om någon vill ha den =P
Jag har testat annan spole, kabel och tändhatt på min, inte fan startade den för det.
Tror på nåt annat skit men har ingen aaaaaning om vad det kan vara.
Hatar min 525a.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti