Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått soppatorsk med min tidigare FZR1000 100 meter efter att jag kört av E4an vid norrtull. Så det var ganska skönt att inte få det PÅ E4an. Bara att knata och låna en dunk på macken o fylla på... FZR1000 har en mycket mystisk knapp för reserv som inte går att förstå åt vilket håll som är reserv.
Men 19 mil på en 600, borde man inte komma längre? Min triple verkar dra runt 0.6l/milen. Hur stor är tanken på hornet?

Hojen är ivägtransporterad och lämnas av till verkstad imorgon.
Stoppade du transporten eller var du inte helt ärlig med att hojjen aldrig han komma till verkstan?![]()
![]()
Klart vi vill!!haha det är nog ingen som vill mobba dig för det här,
Härligt att det var så enkelt ändå. Hellre att det svider lite i egot än mycket i plånboken.Tja alla trogna trådföljare!
Till några utav er kommer det här att bli en stor besvikelse, hojen kom tyvärr aldrig till verkstaden! Imorse fick jag chansen att hälla i lite 95-oktan och sen sparkade den igångPinsamt men sant!
Efter min pre-säsongsservice var jag fullt inriktad på varför oljelampan lös så missade soppan totalt, kommer inte att hända en 2a gång
Så, den här bjuder jag på, förhoppningsvis kan ni slänga till lite pinsamma MC historier som mildrar min EGO dipp![]()

Den här tråden ger vibbar av dunderhonungs blå lampa![]()
Haha!! I knew it!!!
Grattis, känns lite som att vinna på lotto va?
Oroa dig inte, alla gör vi korkade misstag, som jag, backade ut hojen i morse med skivbromslåset kvar, summa = 1700 för ny framskärm.....
& den bjuder jag på!![]()

Tja alla trogna trådföljare!
Till några utav er kommer det här att bli en stor besvikelse, hojen kom tyvärr aldrig till verkstaden! Imorse fick jag chansen att hälla i lite 95-oktan och sen sparkade den igångPinsamt men sant!
Efter min pre-säsongsservice var jag fullt inriktad på varför oljelampan lös så missade soppan totalt, kommer inte att hända en 2a gång
Så, den här bjuder jag på, förhoppningsvis kan ni slänga till lite pinsamma MC historier som mildrar min EGO dipp![]()

När vi nu ändå bjuder till lite kan jag slänga in ytterligare ett minne jag gärna lämnat bakom mig!
Stod vid ett rödlyse i närområdet bara minuter fran garaget efter en härlig aktiv åktur. Står där, nöjd med mig själv, när en bil rullar fram bredvid och varvar lite på skoj som töntiga bilister tenderar att göra. Föranandes en medelsvensson med kalt huvud och en ful son med glugg mitt i käften i passagerarsätet blev jag förvånad när jag istället ser två suuupersnygga brudar.. JUMAAA... tänkte jag och planerade dra lite i rullen för att imponera! Innan jag han fullt så långt i processen råkade jag med vänsterfoten pilla i en växel vilket resulterade i ett härligt framhopp med hojen! Ni kan själva föreställa er hur det ser ut när man försöker få ett sånt misstag att se spontant och planerat ut...![]()

När vi nu ändå bjuder till lite kan jag slänga in ytterligare ett minne jag gärna lämnat bakom mig!
Stod vid ett rödlyse i närområdet bara minuter fran garaget efter en härlig aktiv åktur. Står där, nöjd med mig själv, när en bil rullar fram bredvid och varvar lite på skoj som töntiga bilister tenderar att göra. Föranandes en medelsvensson med kalt huvud och en ful son med glugg mitt i käften i passagerarsätet blev jag förvånad när jag istället ser två suuupersnygga brudar.. JUMAAA... tänkte jag och planerade dra lite i rullen för att imponera! Innan jag han fullt så långt i processen råkade jag med vänsterfoten pilla i en växel vilket resulterade i ett härligt framhopp med hojen! Ni kan själva föreställa er hur det ser ut när man försöker få ett sånt misstag att se spontant och planerat ut...![]()
Man fick sig en lite stöt här o var samt självförtroendet sjönk en aning just den dagen. Farsan asgarvar åt mig när jag ligger där i diket och det enda man hör är hur strömen klickar högt! haha
Ja säg det, var nog lika bra att gasa ner i diket! hehe|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |