Teddy
"...I been here for years"
Attans, där åkte jag dit så det visslade om det.
Dags att ändra lite i profilen.

Dags att ändra lite i profilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teddy skrev:Eller varför inte ge klassen en treding touche av invandrarslang? Tokfet 600.
AleX skrev:Streetproduktion 600
Blir bättre på tyska. Strassenproduktion sechsthundredSvane skrev:F-n du tog ju mitt tänkta förslag![]()
Tycker förslaget låter bra dock gärna lite engelsk klang som krydda.
Street production 600![]()
McFille skrev:För att göra det enkelt och enhetligt så skall klassen heta 600SP...precis som 250SP. Förstår inte varför det ena heter Sportproduction och den andra heter Standard...![]()
Axxexs skrev:Bättre att ändra 250SP till 250 standard då!
250SP hette bara Sport Production innan och innan dess 250production och innan dess va d nog 250standard och innan dess.... Va det nog inte så rörigt som nu!![]()
Och jag som hade ett så bra slutinlägg på den gamla tråden!Don Quixote skrev:Det var en sur gammal tråd du grävde upp. Hur hittar man en sån?![]()
jag röstar jag för, upp med en röstlista och så röstar vi.Svane skrev:F-n du tog ju mitt tänkta förslag![]()
Tycker förslaget låter bra dock gärna lite engelsk klang som krydda.
Street production 600![]()
Fasen va du har blitt Std600 frälst!! Får vi se dig på en sån i rätt klass till Karlskoga nu då?!Mrlind skrev:......... LÄNGE LEVE 600 STANDARD.......
alakhai skrev:Fasen va du har blitt Std600 frälst!! Får vi se dig på en sån i rätt klass till Karlskoga nu då?!![]()
oscar skrev:Det är nästan så jag kan tänka mig att sponsra honom med en hoj om han bara kunde försvinna från R1000...
alakhai skrev:![]()
Ja, så mycke pengar du sparar på bensin varje gång det regnar ute så ska det väl inte vara nåra problem?!?![]()
![]()
![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka