"stackars" Peter Eriksson

han trodde att han skulle klara sig undan själv..""".som man bäddar får man ligga """"". Nu har han lite och fundera på . För helt klart, han kan ju försöka skylla ifrån sig att han inte kör med sin bil i tokholm, beviset finns att han gör det. :rolleyes:

Gabor skrev:
han trodde att han skulle klara sig undan själv..""".som man bäddar får man ligga """"". Nu har han lite och fundera på . För helt klart, han kan ju försöka skylla ifrån sig att han inte kör med sin bil i tokholm, beviset finns att han gör det. :rolleyes:

Ska ju bli intressant att se hur han klarar sig undan.. Så andra kan ta efter :) Någon som kommer ihåg regnr eller siten där de tippsade om hans regnr?

Haha! Jag trodde inte nån skulle göra det... Jag hoppas denne eller dessa någon/några fortsätter med det..! :D

Men riksdagsmän behöver väl inte betala biltullar? Varför då behöva överklaga? (som det står i ABs artikel om samma sak)
:confused:

Richard skrev:
Men riksdagsmän behöver väl inte betala biltullar? Varför då behöva överklaga? (som det står i ABs artikel om samma sak)
:confused:

Som jag förstod det så kan både bostad och riksdag betraktas som arbetsplats för riksdagsmän. Därför sker resor mellan hemmet och riksdagen i arbetet och de kan därför skriva en reseräkning och sedan få tillbaka pengarna.
Därför blir det svårt att kräva pengarna tillbaka om hans nummerplåt passerar stationerna 200 ggr om dagen.

Dock hoppas jag verkligen att de måste betala när de skall åka till tjocka släkten på julafton som vi alla andra. Rätta mig om jag har fel...

Schöööönt! :nicka

Miljöpartister.. tsssssss..

Fy fan vad bra!

Detta kan ju bli ett roligt spel... köra med "dumma" personers regnummer... he, he...

Nån som har Gudruns, Perssons eller Nuders? :hihi

R1bjorn skrev:
Fy fan vad bra!

Detta kan ju bli ett roligt spel... köra med "dumma" personers regnummer... he, he...

Nån som har Gudruns, Perssons eller Nuders? :hihi

KUNGENS!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!