Stackars lilla rika flicka...

Det här gillade jag:

"– Du kunde vara på en plåtning med dålig mat, eller sätta dig på ett plan där maten var så vidrig att du inte kunde äta den."

Hahhaa.. ja, tänk att behöva äta samma mat som typ.. 95% av alla andra som flyger. Och hon flyg bergis turistklass också, där maten är som sämst!?

Iddijot

jag har inte läst tråden, men har du prövat :borra?

Idiot.

Hahhaa.. ja, tänk att behöva äta samma mat som typ.. 95% av alla andra som flyger. Och hon flyg bergis turistklass också, där maten är som sämst!?

Mmm, undrar om hon tillika helst vill ha lyxmat eller barnmat? Får hon det senare slipper hon dessutom att tugga.

Last edited:
När jag jobbade, en gång i tiden, så fick jag mat serverat till mig en gång totalt. Nån borde tipsa henne att kolla upp ordet "matlåda", fast slår hon upp det så garvar hon bergis ihjäl sig..

Det här gillade jag:

"– Du kunde vara på en plåtning med dålig mat, eller sätta dig på ett plan där maten var så vidrig att du inte kunde äta den."

Iddijot

Ja det var säkert helt vanlig mat... Stackars flicka. :(

Såna här historier får en ju att vilja höja skatten några procent så vi/staten kan betala dessa människor tre-rätters luncher och middagar (och inte att förglömma, hotellfrukostar). synd om dom stackarna :'(

(OBS: IRONI RAKT IGENOM)

Fan vi snackar ju usa.. mest förvånad att hon inte stämt dom på 200 miljarder lr nått

Jag känner med henne...Jag är min egen kock och eftersom jag är så satans snål får jag ingen vettig budget till mathållningen och har inget att arbeta med.
Nu väger jag 54kg, hatar den äckliga maten som den värdelösa skitkocken lagar samt funderar på att lägga mig i bakhåll för arbetsgivaren. Om jag ändå kunde övertyga mig själv att köpa en smörkniv så ska jag fan få :mad:

Back