Stackars grisar...

Visst men en viss prioritetsordning kan väl vara bra? Har du sett någon som står och demonstrerar för uteliggarnas välbefinnande? Eller nån som bränner ner Charkbilar(eller SL-bussar?) för deras rätt? Här i Lund har mupparna stått utanför Astra och ropat om djurförsök med jämna mellanrum.
Vem vill ha medicin som inte testats på djur först? Eller ska vi sluta forska fram nya mediciner? Eller kanske testa medicinerna på militanta veganer?

Nu kanske du tror att jag är en galen djurrättsfåne, det är jag inte. :)
Vad demonstrerar du själv för eller emot?
Jag kan notera att det är inte mängden lidande som folk demonstrer för eller emot utan man demonstrerar när man upplever en oförrätt oftast, och till det hör inte att uteliggarna sover utomhus om n deras lidande så klart är betydande. Det är ingen som demonstrerar för barnacancerfonden heller, man gör väl vad man kan för att bota de sjuka barn som finns antar jag.

Hur som helst lägger jag mig inte i om någon annan vill demonstrera för grisar, själv demonstrerar jag inte för något alls. Durå?

Hur som helst lägger jag mig inte i om någon annan vill demonstrera för grisar, själv demonstrerar jag inte för något alls. Durå?

Kom igen nu Mackan, första maj tåget är ju en demonstration, vad stod det på din skylt i år?

Kom igen nu Mackan, första maj tåget är ju en demonstration, vad stod det på din skylt i år?

Käften jag lyssnar på min kommu-spellista, innehållandes bl.a.

[YOUTUBE-ID]6vtDtaawsTI[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]Cy6iwP9Ux3A[/YOUTUBE-ID]

Kommugrejer är bra, jag ska fan bli commie nästa år. 2010 blir solidaritetens år. :gnissla

Käften jag lyssnar på min kommu-spellista, innehållandes bl.a.

Kommugrejer är bra, jag ska fan bli commie nästa år. 2010 blir solidaritetens år. :gnissla

Bränner du ut en skiva så kan vi spela den när vi går i Pridetåget nästa år!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg