Stötta Alexander Kristiansson till 125GP VM!

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Läs mer här

Okej det saknas en stor summa pengar, men många bäckar små!
Kanske vi kan skramla ihop lite pengar till grabben så han kommer iväg och kan köra VM denna säsong! Inte ofta vi har svenskar som kör GP.

Så till alla som har möjlighet att donera en valfri summa så går det bra att sätta in pengar till Alexs bankkonto.
Banken är Sparbanken Öresund
Clearing: 9300
Kontonummer: 007137683-4

Och ja de är tacksamma för all hjälp de kan få för detta är deras dröm!
Kan komma att bli aktuellt att man kan köpa T-shirts/dekaler för att stötta också men det blir längre fram.

Alex hemsida

Jag vet att ni två har något ihop men vad har ni ihop med Kristianssons? Det står inget på Highsider eller Kristianssons hemsida om att det pågår någon insamling vad jag kan se. Kan ju vara bra att vara så trovärdig och officiell som möjligt om man ska samla in pengar. :)

Jag vet att ni två har något ihop men vad har ni ihop med Kristianssons? Det står inget på Highsider eller Kristianssons hemsida om att det pågår någon insamling vad jag kan se. Kan ju vara bra att vara så trovärdig och officiell som möjligt om man ska samla in pengar. :)

Highsider länkade Lasse till eftersom det står om hans satsning där så det var bara ett initiativ på eget bevåg. Lasse fick bankkonto från Zonnie då han frågade efter det och sa att det skulle slängas upp en tråd för att försöka få folk o donera en liten lapp till satsningen så att Alex kan komma iväg.

Alex och hans familj har gjort ett fantastiskt genom genom åren. Allt med ett mål. Jag skickar 500:- Jag hoppas verkligen att du når hela vägen.

Jag hörde en gång ett verkligt bra ordspråk.
Happy are those who dream dreams
And are willing to pay the price to see them come trough.

Stefan Carlsson
RoadRacingFabriken

Då jag jobbar i helgen och inte kommer spendera pengar på mässa och krog som ni andra... så sätter jag in 2lax till Alex självklart!

om jag skulle synas på ngn krog ikväll så betyder det bara att det ena inte behöver utesluta det andra;)

Tack alla ni som vill stötta mig. Det betyder mycket. Jag ska själv göra allt jag kan, för jag vill verkligen dit!!
I början på veckan kommer även bankgironr till mitt företag 72 Kristiansson Racing

72# Alex

En liten men förhoppningsvis betydelsefull slant lagd, stort LYCKA TILL!

// Jones

Stod i BIKE att Alex skulle köra CEV och IDM och försöka få något wildcard i VM.

Finns nog team ännu i VM som kan tänkas ha plats om bara någon kan betala dom.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT