Tja,
Kör en KTM 625 SXC -03 med motardkit och vill gärna ha råd för inställning av komp/decomp. Jag kör ej bana utan skojkör bara på gator.
Nu har jag det inställt så här:
Kompression max fram och bak. Dekomp på runt hälften både fram och bak.
Jag väger 100 kg och har ställ in fjädern rätt.
Vad tros ??
Kör en KTM 625 SXC -03 med motardkit och vill gärna ha råd för inställning av komp/decomp. Jag kör ej bana utan skojkör bara på gator.
Nu har jag det inställt så här:
Kompression max fram och bak. Dekomp på runt hälften både fram och bak.
Jag väger 100 kg och har ställ in fjädern rätt.
Vad tros ??