Hadez
race.exe
Jag har originaldämpare och gaffelbensinsatser till K6 som du kan få köpa om du vill. Vilka fjädrar det är vet jag inte, kan man se det på nåt sätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har originaldämpare och gaffelbensinsatser till K6 som du kan få köpa om du vill. Vilka fjädrar det är vet jag inte, kan man se det på nåt sätt?
Att köpa andra beggade dämpare som antagligen är ungefär lika bristfälligt servade löser väl knappast nåt.
Det är ju som att köpa en beggad motor från skroten och byta motor istället för motorolja och oljefilter i sin befintliga motor.
Det är de ja är lite orolig för..
Vad jag kunde se imorse så är det inga gängor där i de hålet, men ka ser dåligt och hojen står jävla dumt..
Tror det är en täckbricka eller nåt sånt, men jag kan ju ha fel. Det är nog dock som någon sa tidigare att i värsta fall får man borra och gänga dit en ventil för att fylla gas. Har svårt tänka mig att den inte är demonterbar. Hittar du ingen lokal meklare så skicka hit den så kollar jag på den. http://ekholmengineering.se/kontakt.html
Kolla på Elka!
http://www.elkasuspension.com/
Ny, med rätt fjäder för din vikt, färdiginställd och support via mail, för samma pengar som en välbegagnad öhlinare.
Alltså, det lär ju vara likartad Showadämpare bak på den som på tantens 750 -04? Gick alldeles utmärkt få den servad på Kumlins i Sala, och jag skulle tro att Fredde Watz i Linköping fixar det med.
Handlar mest om att antingen ha rätt verktyg, eller intresset misstänker jag.
Nästan samma pris som för wilbers i Sverige, typ. Har ingen kolla på dollarn idag.
Men ja kan köpa en wilbers för 4500kr beg med den fjädern. Så nu vill ja veta vad de siffrorna på fjädern säger.![]()
Tror det är en täckbricka eller nåt sånt, men jag kan ju ha fel. Det är nog dock som någon sa tidigare att i värsta fall får man borra och gänga dit en ventil för att fylla gas. Har svårt tänka mig att den inte är demonterbar. Hittar du ingen lokal meklare så skicka hit den så kollar jag på den. http://ekholmengineering.se/kontakt.html
Att köpa andra beggade dämpare som antagligen är ungefär lika bristfälligt servade löser väl knappast nåt.
Det är ju som att köpa en beggad motor från skroten och byta motor istället för motorolja och oljefilter i sin befintliga motor.
Har en original dämpare för k7:a om det passar?
Hur har man servat stötdämparen bristfälligt så den går sönder. Jag undrar bara vad jag missar när jag servar själv och inte gör något med stötdämpare.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |