Nyteknik skrev:Med klumpiga handskar på händerna och fuktionärernas ilskna rop i bakgrunden: "Kom hiiit! Ställ motorcykeln häär!!". Jag skiter i dem, börjar springa med ettan i läge, släpper upp kopplingen - och motorn går igång.
Ohörsamhet mot funktionär, domare eller tävlingsledning skall bestraffas med diskning. Jag fattar fortfarande inte att tävlingsledningen inte diskade dig.
Seriöst, jag är FORTFARANDE förbannad på dig för att du vägrade lyssna på oss och ta ut din skrothög på gräset så vi skulle fått tömma underkåpan på bensin på ett kontrollerat sätt. Fattar inte du vad som skulle kunnat hända om det kommit en gnista?
Nyteknik skrev:Nu kanske Oscar m.fl. som sedan kraschade i Ejes anar att jag hade ett finger med i spelet. Men den bensin som rann ut från min tank hamnade långt till höger där man knappast kör under race.
Och i utgången och i svackan och in ingången MITT I INBROMNINGEN till hårnålen och i snabbvänsterknicken före depåkurvan.
Svackan såg vi inte före första hoj kom och höll på att gå av...
En av de som gick av, gick av när han kom lite sent på apex och gick rakt igenom ditt bensinspill. Det var en jävla tur att det regnade. Det underlättade vårt arbete avsevärt.
Nu är det typ 6 timmar arbete kvar innan jag börjar min resa mot Karlskoga. I morgon står jag på Ejes.