Nyteknik
Bannad
Vilken riskfaktor är troligast att sabotera gemytligheten på julafton för dig?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En alkoliserad pedofil. Sporthoj bjuder sannerligen på alla sorter.I mitt fall är det nog Herr Alkohol som kan ställa till det. För mycket Alkohol så blir man lurig som Kapten Blåskägg bland ett gäng småfuktiga 40-kg´s teens med glasskulerumpa.![]()
Min far...Vilken riskfaktor är troligast att sabotera gemytligheten på julafton för dig?
![]()
![]()
En alkoliserad pedofil. Sporthoj bjuder sannerligen på alla sorter.
Julklappar som man inte riktigt hade önskat sig är väl ett stående inslag för de flesta. Det är rätt kul med barn som ännu inte nått den mognad att de ändå tackar och verkar nöjda; som man själv gör. "Åhh, vad braaa...tack!". Istället lägger de den icke önskvärda klappen bryskt åt sidan och blickar efter något nytt.Jag är rädd för att få något dåligt Xbox 360-spel eller liknande där man mot sin vilja måste krysta fram antingen ett "åh, tack" eller ett "eeh.. kan jag byta?"
Folk som stressar i onödan. Varva ner, ät lite skinka och se glad ut.![]()
Att infinna sig i sällskap man annars inte befunnit sig i bara för att det är jul. (typ hemma hos föräldrar). Är man inte där, så får man höra det resten av livet. Det är bara att välja, pest eller kolera.
Att bli sittandes hemma.....
Jag hade planerat så bra inför jul, eftersom jag inte har barnen hos mig på julafton hade jag planerat att äta på MAX, hyra en DVD och käka ostbågar i soffan.
När tjocka släckten fick höra det gick det ut rikslarm, telefonen gick varm med folk som skulle övertala mig att komma och fira jul, jag lyckades mer eller mindre bryskt avvisa alla och förklara att jag VILLE äta hamburgare och se film på julafton, utom farmor, när hon ringde och sa att hon ville att jag skulle komma upp och fira jul med henne och dom andra så gick det inte att stå emot....
32mil för att öppna klappar och äta julmat...
What a dream...
något associal (vafan, ska det vara ett eller två s i det jävla ordet!?) eller?
![]()
Nämen va fan, jul är för barn.
Jag ser fram emot den första jul jag slipper hysterin, men det blir inte nästa heller...
Tjänare bajsmästar´n.
I mitt fall är det nog Herr Alkohol som kan ställa till det. För mycket Alkohol så blir man lurig som Kapten Blåskägg bland ett gäng småfuktiga 40-kg´s teens med glasskulerumpa.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |