störande motorljud i märsta

mycket slanga å bus igårkväll:tummenupp jag var rätt slut själv för att åka så det blev ett par bira på bryggans uteservering istället , har suttit på hojjen dubbelt så mycket mot vad jag sovit den här veckan :D

Aha...så de är du som brukar slanga förbi mig här...i shorts å t-shirt...med ryggskyddet på utsidan???:D

ta det lugnt i märstaområdet idag! iallafall dom med trötta hojjar :D 5 snuthojjar här och bilar som härjar satan:gnissla

Hehe...jo dom brukar stå å lurpassa i min gränd...men de e ju bra för mig...för svårt å missa dem då...:)
Men han igår, tidig kväll, han måste ha missat mer än så...
Ingen hjälm, KTM, huvtröja och körde på slangen...förbi rödlyserna (mott rött alltså)...allt totalt galet!!! Å trot eller ej...han kom tillbaka igen...de var nog bara på en hårsmån att han inte körde ihjäl nån vid övergångstället vid station. Eftersom de var rött, vet ju alla att när tåget kommit in och de är rött för trafiken är det jäkligt mkt folk som går över...:va

de e sant spring över några trädgårdsstaket då:D

Hehe aa får nästan göra det :D

Hehe...jo dom brukar stå å lurpassa i min gränd...men de e ju bra för mig...för svårt å missa dem då...:)
Men han igår, tidig kväll, han måste ha missat mer än så...
Ingen hjälm, KTM, huvtröja och körde på slangen...förbi rödlyserna (mott rött alltså)...allt totalt galet!!! Å trot eller ej...han kom tillbaka igen...de var nog bara på en hårsmån att han inte körde ihjäl nån vid övergångstället vid station. Eftersom de var rött, vet ju alla att när tåget kommit in och de är rött för trafiken är det jäkligt mkt folk som går över...:va

Fyfan vad vare för hoj såg du det?

Last edited:
Hehe aa får nästan göra det :D

Fyfan vad vare för hoj såg du det?

Hmmm...hojen på din avatar känns bekant!!:confused:
Skämt å sido..men blev lite paff så att säga...men jag är ganska övertygad om att de var en KTM i alla fall...
Först blev man paff...sen blev man rädd...sen jävligt förbannad...måste vara nån som var påtänd...jag kan säga...de gick inte sakta...:mad:

Hmmm...hojen på din avatar känns bekant!!:confused:
Skämt å sido..men blev lite paff så att säga...men jag är ganska övertygad om att de var en KTM i alla fall...
Först blev man paff...sen blev man rädd...sen jävligt förbannad...måste vara nån som var påtänd...jag kan säga...de gick inte sakta...:mad:

Aha okok hehe aa men då kanske den va lik min hoj på bilden om det va en KTM.. Dumt att köra som en dåre mot rött, det finns ju en anledning till att det är rött och inte grönt... Tur att ingen blev skadad iaf

Aha okok hehe aa men då kanske den va lik min hoj på bilden om det va en KTM.. Dumt att köra som en dåre mot rött, det finns ju en anledning till att det är rött och inte grönt... Tur att ingen blev skadad iaf

Jo kan kännas lite onödig...jag säger inget om man drar på slangen förbi mitt hus...de skiter jag i...för dom flesta vet ju ändå vad dom håller på med (tror jag i alla fall...:D)...men de där var lite för mkt...
Så du menar att du är oskyldig till den här incidenten??? :va
:D

Jo kan kännas lite onödig...jag säger inget om man drar på slangen förbi mitt hus...de skiter jag i...för dom flesta vet ju ändå vad dom håller på med (tror jag i alla fall...:D)...men de där var lite för mkt...
Så du menar att du är oskyldig till den här incidenten??? :va
:D

Hehe a jag är faktist oskyldig har sålt min KTM för länge sen och nu har jag en gixxer som vart ner plockad i över en veckas tid...
Fast jag kör ju som en dåre så det skulle ju nästan kunna vart jag fast slanga mot rött känns lite vågat jag har vissa spärrar kvar även om man inte alltid kan tro det hehe

Hehe a jag är faktist oskyldig har sålt min KTM för länge sen och nu har jag en gixxer som vart ner plockad i över en veckas tid...
Fast jag kör ju som en dåre så det skulle ju nästan kunna vart jag fast slanga mot rött känns lite vågat jag har vissa spärrar kvar även om man inte alltid kan tro det hehe

det hörs när du kommer nu :tummenupp underbart oljud:yoparty

så nu har du det i pm boxen :tummenupp det var nog ingen som missa din trumpet när vi drog förbi skogis igårkväll:D

Aha...så du har förstått vilket märke som är värt sitt pris på marknaden!! Mkt bra val!! :D
Spärrar...jo man behöver dom...ibland...
Å nä...jag tror inte heller de var du eller nån annan här på Sh...tror de var en påtänd nörd helt enkelt...:näsblod

Och hur många återvändsgränder finns det i Märsta..?
:tungan

"Äkta" återvändsgränder är kanske inte så många...men dom är jäkligt bra på att spärra av med annat skit i kommunen...suggor...blomkrukor...betonglådor... ja fantasin är de ju inget fel på!! :va

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...