störande motorljud i märsta

Offrade några varv med Viton på arbetstid i din rondell, men det var roligare med Hyndan:D

Last edited:
ok... Har det blivit nån bättring runt din borg? kommer det ljuva toner från varvstoppen nu?

Last edited:
Var glad för att det är riktiga MC i alla fall. Utanför mig leker traktens moppedstuntare på natten. Funderar på hur man ska bli av med dem. Kanske funkar omvänt. Om jag fotar och lägger ut på nätet kan ju mamma och pappa se.

:D ungefär som märsta då här är det fiddy och minimotorace på gångbanorna ,såg 2 fjortistjejer utan hjälmar med cigg i käfften på en 250 crosshoj häromdan knattra runt men märsta är ju wasteland norrort så det är bara normalt här

:rofl:rofl hjälper det mot sporthojsåkare..:va Gör du det blir dom bara fler.
Var glad för att det är riktiga MC i alla fall. Utanför mig leker traktens moppedstuntare på natten. Funderar på hur man ska bli av med dem. Kanske funkar omvänt. Om jag fotar och lägger ut på nätet kan ju mamma och pappa se.

Vilket håll är det du vill att man ska tömma? Pinnbacken eller mot Sundveda? Pinnbacken brukar jag iaf blåsa på med mina 122 som det är vid max varv. Brukar få klagomål då larmen går på andras bilar å hojar, men kan jag glädja ngn, så varför inte!

Vilket håll är det du vill att man ska tömma? Pinnbacken eller mot Sundveda? Pinnbacken brukar jag iaf blåsa på med mina 122 som det är vid max varv. Brukar få klagomål då larmen går på andras bilar å hojar, men kan jag glädja ngn, så varför inte!

i Pinnbacken ska det slangas hela vägen upp:tummenupp

i:tummenupp Pinnbacken ska det slangas hela vägen upp

men se upp för bilkön om det är rött där uppe

Last edited:
se om jag hinner glädja dig i dag med en slang upp för backen då.
Men jag håller fullständigt med dig, det vrids för lite upp i Pinnbacken. Känns om om det är en sträcka under övervakning när man ser folk kör uppför backen.

mycket slanga å bus igårkväll:tummenupp jag var rätt slut själv för att åka så det blev ett par bira på bryggans uteservering istället , har suttit på hojjen dubbelt så mycket mot vad jag sovit den här veckan :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...