störande motorljud i märsta

LORD HUMUNGUS

RIDERS DOD
Gick med
23 Apr 2008
Hoj
KAWASAKI ZX10R
jag sitter med balkongdörren öppen tvärs över gatan mitt emot statoil och stör mig så inihelvete på hojjarna som drar förbi här hela tiden så jag knappt kan koncentrera mig på vad jag sysslar med:gnissla!!! HÅLL UUUUUUUUUUUT PÅ VÄXLARNA varvskyddet ska smattra:tummenupp

Du får ut och kasta lite grus på vägen så dom förstår att dom skall brassa sejtan! :näsblod

som bed and breakfast kärringen på bulten? ironiskt om en timmerbil skulle riva hennes hus pgav skiten hon häller ut i kurvan

Om du vill säkerställa ymnigt med gasande sporthojar, varvstopp, små marginaler och vådliga händelser utanför ditt fönster så är det lätt: Det är bara att börja fota hojarna och lova att lägga ut på nätet.

Last edited:
Får väl ta nått varv där så du slipper sätta på musiken... ;) Hjälper så gärna till....

jag sitter med balkongdörren öppen tvärs över gatan mitt emot statoil och stör mig så inihelvete på hojjarna som drar förbi här hela tiden så jag knappt kan koncentrera mig på vad jag sysslar med:gnissla!!! HÅLL UUUUUUUUUUUT PÅ VÄXLARNA varvskyddet ska smattra:tummenupp

Fint, då vet jag att det är nån som uppskattar fullt nerlägg och varvstoppet på 2:an!!!
Mynnar ju ut till en 90-sträcka om man kommer från E4-hållet...mycket trevligt!!!

Kan inte annat än hålla med!! Fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att sota ur maskin och låta den andas fritt igenom dom tvär öppna spjällen!!!

Men jag ska göra mitt bästa lite på det! :P

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...