kiwimaddog
Är huvvet dumt får kroppen lida....
Vaknar, dyngtrött men vid hyffsat gott mod. Plockar ner hjälmen, drar på mig jackan o ser fram emot en härlig tur i morgonsolen o söndagstrafik.... kommer ner till hojen som står precis utanför mitt fönster två våningar ner o ser att tändningslåset ser skumt ut....ångest.... nån jävla fitta har knackat det sönder o samman, allt hänger löst... o med ens förstår jag alla inlägg om nackskott/slå dom till en blodig pöl... lyckas iaf trycka ner nyckeln i tändningen o få igång den så jag kom iaf till jobbet, men fy fan vad besviken jag känner mig, samlat som en jävla idiot hela vintern för att ha råd med hojjen, sliter som ett jävla djur, jobbar förfan tre av fyra helger plus veckodagar...o så kommer nån äcklig undermänniska som inte förstår mitt/ditt konceptet.... nåväl, tacksam för att den var kvar, antar att dom blivit störda mitt i eller nåt.
Hursom, är det någon poäng att polisanmäla, o nån som har tips på larm?? har ingen möjlighet att låsa in den, o inte heller kan jag låsa fast eftersom gården är helt träd/lyktstolpefri...
Hursom, är det någon poäng att polisanmäla, o nån som har tips på larm?? har ingen möjlighet att låsa in den, o inte heller kan jag låsa fast eftersom gården är helt träd/lyktstolpefri...