Jaha! Så kom man ner imorse och skulle åka till jobbet för att tjäna och hjälpa invånarna i Stockholm och vad ser man?? Någon jä*el har varit och brutit sönder styrlåset och sett till att hojen är obrukbar
Tändningslåset funkar men styrkronan måste bytas samt lite annat som sitter vid styret.
Blev till att rusa in igen och byta kläder, kuta ner till bilen och när jag svängde ut ifrån parkeringen kom en taxibil och nästan frontar med mig. Självklart körde han mot enkelriktat
Så nu sitter man här och deppar över att hojen måste in på verkstad, tusenlapparna kommer att segla iväg och, nästan värst av allt, man missar flera sköna mil i sadeln
Hoppas bara att det går snabbt och smärtfritt på verkstaden, men risken är att de har hur mycket som helst att göra just nu......
Nåja, nu har jag iaf fått gnälla av mig lite. Brukar ju kännas bättre då!
Någon som kännertill ngn bra verkstad som kan fixa till en BMW F800 till bra pris??
Tändningslåset funkar men styrkronan måste bytas samt lite annat som sitter vid styret.Blev till att rusa in igen och byta kläder, kuta ner till bilen och när jag svängde ut ifrån parkeringen kom en taxibil och nästan frontar med mig. Självklart körde han mot enkelriktat
Så nu sitter man här och deppar över att hojen måste in på verkstad, tusenlapparna kommer att segla iväg och, nästan värst av allt, man missar flera sköna mil i sadeln
Hoppas bara att det går snabbt och smärtfritt på verkstaden, men risken är att de har hur mycket som helst att göra just nu......
Nåja, nu har jag iaf fått gnälla av mig lite. Brukar ju kännas bättre då!
Någon som kännertill ngn bra verkstad som kan fixa till en BMW F800 till bra pris??