Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad finns det för vettiga försäkringsbolag till dessa hojjar är det bilsport & mc som gäller ? gillar dock inte att det är års försäkring vilket jag förstått innebär att jag inte kan ställa av den under vintern. ?
Vad finns det för vettiga försäkringsbolag till dessa hojjar är det bilsport & mc som gäller ? gillar dock inte att det är års försäkring vilket jag förstått innebär att jag inte kan ställa av den under vintern. ?
CB1000R är aptråkig att köra om man jämför med speed triplen! Den känns menlös på något sätt.
Ja jag är partisk men det är fakta!![]()
// Johan
Skulle faktiskt kunna tänka mig det det är den i gänget jag inte har testat tyvärr.
Har bara provat Street Tripple mindre motor och den var riktigt skoj att köra så större motor = mer skoj antar jag
Dock kändes Streeten väldigt liten för mig även om jag inte är så jättestor 187cm 98kg + att den skulle kännas jobbig på längre sträckor..
Är speeden samma hoj med större motor bara eller ett eget chassi?
Speed Tripple är större på alla håll, helt annat chassi.
Skulle faktiskt kunna tänka mig det det är den i gänget jag inte har testat tyvärr.
Har bara provat Street Tripple mindre motor och den var riktigt skoj att köra så större motor = mer skoj antar jag
Dock kändes Streeten väldigt liten för mig även om jag inte är så jättestor 187cm 98kg + att den skulle kännas jobbig på längre sträckor..
Är speeden samma hoj med större motor bara eller ett eget chassi?
S3an har samma motor som i sprinten men andra kammar va?
Hur är det med chassiet, har det något gemensant med sprinten?
// Johan
Ska kika närmre på speed triple 05- är väl sväng radien där som man hört av er inte är den bästa
Sen ska jag kika på Kawasaki z750 runt 08 nån nackdel med den ?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |