Stålomspunnet i Gbg?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Nån som har koll på vart jag kan köpa Stålomspunnet i Gbg, En kille här på forumet (Pacman) har rekommenderat en hydralikfirma på hisingen, kommer inte i håg exakt vart, med det lär väl inte vara så svårt att hitta, undrar dock om det finns fler bud.

Har mailat några internetfirmor men dom har inte svarat :va vill dom inte sälja?!
Sen även bra priser på oljefilter tändstift osv hade uppskattas tips om, Har inte kolla på det själv än, det kanske inte handlar om så mycket pengar förstås?

Våren är på väg...... :yoparty

Hultan skrev:
Nån som har koll på vart jag kan köpa Stålomspunnet i Gbg, En kille här på forumet (Pacman) har rekommenderat en hydralikfirma på hisingen, kommer inte i håg exakt vart, med det lär väl inte vara så svårt att hitta, undrar dock om det finns fler bud.

Har mailat några internetfirmor men dom har inte svarat :va vill dom inte sälja?!
Sen även bra priser på oljefilter tändstift osv hade uppskattas tips om, Har inte kolla på det själv än, det kanske inte handlar om så mycket pengar förstås?

Våren är på väg...... :yoparty

http://www.hydroscand.se/sweden/index.htm

De har ÅF i hela landet. De har stålomspunnen teflonslang. Blir väl bra? Har inte kollat var i Gbg de finns.

sulan... skrev:
kolla på ahlqvist där gjorde dom mina slangar ta med dom gamla bara så löser dom det :tummenupp
Okaj, Var det ok pris då? Och vi har ju samma knarr va? Tog du två hela långa från handtaget till oken fram, eller gjorde du som dom gjort orginal med en lång från handtaget, och liten slang mellan oken?

Hultan skrev:
Okaj, Var det ok pris då? Och vi har ju samma knarr va? Tog du två hela långa från handtaget till oken fram, eller gjorde du som dom gjort orginal med en lång från handtaget, och liten slang mellan oken?

nej två långa kostade typ 350 eller nåt

Eller så handlar du på superbike i gbg och får pressade slangar till din modell direkt!

sulan... skrev:
nej två långa kostade typ 350 eller nåt
Humm, Sulan, var det på 30-talet då du köpte dom bromsslangarna på Ahlqvist? Kollade med dom och dom skulle ha runt en tusing för det.. Vem sög du av? :)

Hultan skrev:
Humm, Sulan, var det på 30-talet då du köpte dom bromsslangarna på Ahlqvist? Kollade med dom och dom skulle ha runt en tusing för det.. Vem sög du av? :)

Verkstaden vid EMA i partille fixar. kostar dryga 800:- tror jag.
Pöss

Onewheeler skrev:
vaffan.. kör du gix nu?
Sulan eller jag?
Och ang. Partille, tack för hjälpen, men jag hittade ett hydralik företag, fick båda slangarna för en femhundring :D

Har ett nytt problem dock, håll utkik i mektråden.. :(

Hultan skrev:
Sulan eller jag?
Och ang. Partille, tack för hjälpen, men jag hittade ett hydralik företag, fick båda slangarna för en femhundring :D

where?

Muggen skrev:
Det kostar inte 500:- i vanliga fall..
runt 800:- skulle mitt gått på igentligen tror jag..

Men hydroscand som Angel1000 nämde här ovan, går du dit, så pruta själv, men säg inte att du vet en som fick det priset, för då kanske han får det hett om öronen..
:tummenupp

Hultan skrev:
Sulan eller jag?

Sulan tänkte jag väl på. Jag ser inte så himla illa att det gått mig förbi att DU kör gix Hultan;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT